handdator

Visa fullständig version : hej säger Wolf33

Wolf33
2009-07-07, 09:37
Hur ska man börja:oj:
men så här är det,att jag tyckte om fiska förrut från var 14år-ca 30år,men jag fick aldrig fisk och kom nästan aldrig ut,det blev under 15pass varje år med några undantag kanske. jag har fått 4Gäddor och en mört vid en insjö,som kallar dödens sjö nu;-)sen fått en stor abborer lilte över 30cm,om räknar bort dem abborar som fick när var runt 7-10år var ute med pappa,då blev några abborar varje gång med mete(småabborar på ca15cm)så ser,att fiske lycka har inte haft så ofta på ca 15år
men nu har fått tvåvänner som är fiske intresserad och ska försöka få upp mitt fiske intresse och förhoppningvis kommer jag ut mer nu och till bättre insjöar som inte är dö på fisk:fiska2::fiska1:med hjälp av mina fiskevänner;-)
jag har massor av fiskedrag som bara väntar på kroka en storGädda;-)
så ett fiske forum som kanske kan ge mig tips och hjälp,att få fisk och där med ökar chansen,att mitt intresse ökar igen:cool2:så vil ni hjälpa mig:fisk:
Jag har läs och skriv svårheter, men största problemet är hoppar över ord,när jag skriver
//Wolf33

g0wdn
2009-07-07, 09:48
Tjenare å välkommen till fiskesnack.
Här finns allt du behöver veta, och ibland tyvärr mer ändå :oj:

Glöm inte bort SÖKFUNKTIONEN, din bästa vän på "fs".
Allt du frågar är garanterat redan pratat igenom 5 10 20 ggr i olika trådar, läs igenom dessa och i den mån det går fortsätt posta i dem istället för att skapa nya trådar.

Vi finns även på mircen, #fiskesnack på quakenet
Skitfiske på dig !