Visa fullständig version : Finns det ett forum för norrlandskusten
Jag saknar ett forum för norrlandskusten från Sundsvall till Skellefteå där man skulle kunna lägga in lite info ang. tävlingar, isläget, napprapporter mm.
Tyck till norrlänningar!!
Födas, Fiska, Dö That is life
då ska det vella finnas ett för göteborgare,ett för stockholmare,osv!!!
Varför inte dela upp sveriges kust i delstreckor. För att speca mera exakt var man befinner sig så skulle man kunna utnyttja rubriken tex Umeå, "vadman vill säga".
och om man inte bor vid kusten???
Om man inte bor vid kusten så skulle man kunna ha en vid de stora sjöarna typ Vänern, Storsjön eller ett forum för inlandet eller dela inlandet södra norrland, svealand, götaland mm
då skulle det bli 10 nya forums kategorier!!
Det hade bara blivit jobbit..
truttakungen
2004-01-09, 13:24
Originally posted by tompe
Jag saknar ett forum för norrlandskusten från Sundsvall till Skellefteå där man skulle kunna lägga in lite info ang. tävlingar, isläget, napprapporter mm.
Tyck till norrlänningar!!
Födas, Fiska, Dö That is life
Du har alldeles rätt! Har tänkt i samma banor själv, så jag kommer att lägga upp ett forum för Norrlandsfiskarna med tävlingar, fiskeställen islägen osv...Återkommer senare med mera info..
Till truttakungen: Ska bli intressant att se hur det går för ditt forum. Jag kommer iaf att göra ett besöka när det är klart.
det är rent ut av.........
Riktigt bra idé! Då kanske man slipper köra runt som en idiot och leta is och fisk. Säg gärna till så fort det blir färdigt!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.