handdator

Visa fullständig version : Metebolaget: Omröstningen om snyggaste karpen

Metebolaget/John B Eriksson
2009-09-21, 20:12
Hej igen,
Då kör vi igång omröstningen om den snyggaste uppladdade karpen.

Omröstningen bygger på följande länk där all information om priser och regler finns: http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=52906

Notera följande: Bilderna är upptankande utan någon som helst tanke på vad juryn - Metebolagets Hasse Dovling och Mikael Hjelm - anser vara de snyggaste karparna.

Bilderna finns uppdelade i två inlägg eftersom man inte kan bifoga mer än 10 bilder/filer per inlägg.

Sätter vi exempelvis vår pek på den översta bilden i vänsterkolumnen står "namn: Beavort01.jpg". Det är då det namnet ni hittar bland de 20 alternativ som finns högst upp.

Jag hoppas att jag var tydlig här.

Det finns alltså tre priser: Vinnaren får en spöbag från Wychwood, andra plats en tacklebox från Wychwood och den tredje snyggaste karpen får ett vågnät/weigh sling från Gardner Tackle.

Lycka till!

jämtlandgädda
2009-09-21, 20:23
är inte den orange en Koi?
annars e den häftig som fan!

2009-09-21, 20:25
OK - Jämtlandsgädda var kvick och hann med ett inlägg innan jag han tanka upp resterande 10 bilder. OK, detta inlägg tillhör alltså föregående inlägg (första inlägget i tråden), då det endast går att tanka upp 10 bilder åt gången.

MVH

Metebolaget/John

jämtlandgädda
2009-09-22, 18:18
HAHA har man tråkigt innan man ska ut och fiska så hänger man på forumet :)

Botten_Mete
2009-09-25, 23:45
Röstar helt klart på dig joel! :D

2009-09-28, 02:25
Grattis Botrik, Beavort och Danne!

Tack också för allas deltagande.

Inom några dagar hoppas vi kunna publicera några frågor och svar kring vinnarnas fångster på www.metebolaget.se

Ha det gott tills vidare!

MVH

John