Visa fullständig version : Fiskeportalens nya fiskeforum
Hejsan alla fiskenissar!
Nu har Fiskeportalen fått ett nytt fiskeforum, ni alla är välkommna in att snacka i 14 st olika kategorier!
Ha de och vi syns
Skitfiske på er :)
//JImmy
Originally posted by Jimbo
Hejsan alla fiskenissar!
Nu har Fiskeportalen fått ett nytt fiskeforum, ni alla är välkommna in att snacka i 14 st olika kategorier!
Ha de och vi syns
Skitfiske på er :)
//JImmy
:appl: :appl: REKLAM REKLAM :appl: :appl:
Jo en form av reklam är det ju, Det finns inte mycket som slår fiskesnacks forum detta är ett forum av hög klass.:)
Om jag säger så här, så har Fiskeportalen bytt ut det gamla, svårlästa forumet mot detta betydligt bättre som finns där nu.
Det som fanns innan var ingen direkt höjdare. Svårläst mörkt och inge bra.
Jag hoppas att det kan inbringa kunskap och glädje precis som fiskesnacks forum gör.
fiskeportalen e' en anv dem grymmaste fiskesidorna i mitt tycke! bra gjort!:sprit:
Jimbo, vaför inte köra samma forum ? Det skulle vara helt ok om ni bara länkar in det här på er sida. Layoten går ju att anpassa efter er sida också ... intressant ?
Jag håller med Bergman! använd detta forumet så tillkommer det bara fler folk hit :)
Först tack för de orden Rapala.....jo den frågan har jag fått innan och den tanken har jag i åtanke. Det är klart att det hade varit kul att göra en sådan sak. Framöver kanske. Det är ju trotas allt kul att ha ett eget också.
Men men .....man vet ju aldrig.
//JimbO
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.