Visa fullständig version : simrishamn/ tobisvik?
kallemydia
2009-11-04, 15:41
undrar om någon fiskat på stranden vid tobisvik nyligen....var där för några veckor sedan o fick bara en stor boll med tång runt räkan varje gång jag vevade upp :( sugen som fan på plattfiskmetet :fisk: tack för alla svar /kalle
undrar om någon fiskat på stranden vid tobisvik nyligen....var där för några veckor sedan o fick bara en stor boll med tång runt räkan varje gång jag vevade upp :( sugen som fan på plattfiskmetet :fisk: tack för alla svar /kalle
Tjena kalle verkar vara lika dåligt där som här hemma i ivösjön.
Tjena kalle verkar vara lika dåligt där som här hemma i ivösjön.Då menar jag inte plattfisk ha ha
kallemydia
2009-11-04, 16:36
har du varit där lr? ja ivösjön har blivit kasst senaste 10 åren
har du varit där lr? ja ivösjön har blivit kasst senaste 10 åren
Det va ett tag sen jag fiskade i simrishamn då var det havsöring. Du fick väl en del torsk där från land.
kallemydia
2009-11-05, 00:00
ja vi har fått rödspätta piggvar skrubba id ål torsk näbbgädda :) kul med blandad pott, vår id vägde exakt 2,5 kilo
ja vi har fått rödspätta piggvar skrubba id ål torsk näbbgädda :) kul med blandad pott, vår id vägde exakt 2,5 kilo
spänande hela tiden då man får väl prova det fisket någon gång låter kul:cheers: