handdator

Visa fullständig version : Sanslöst!!!

Humlan92
2009-11-27, 19:38
SANSLÖST!!!
Billigare lär ni ALDRIG hitta Savagear Jerks&wobblers!
EX: 4play-lure 19cm 59:-
Freestyler jerk fr 49:-
Deviator jerk 59:-
mm mm

Denna tokREA pågår just nu hos beten.nu (http://beten.nu)
Välkomna att fynda! Ett supertillfälle som inte lär komma tillbaka, såväl att köpa åt sig själv som julklappar till andra! Först till kvarn gäller förstås!

:santa:

Sir Fish-a-lot
2009-11-27, 19:40
Smygreklam?;)

Lite väl tilltagen storlek på bokstäverna ;)

larante
2009-11-27, 19:53
inge 21grammare ;(

Bergman
2009-11-27, 21:13
Smygreklam?;)

Lite väl tilltagen storlek på bokstäverna ;)

Ingen smygreklam då de är annonsörer här på Fiskesnack.com ;)

Humlan92
2009-11-27, 22:29
Nääää.... Man smyger väl knappast med sådana bokstäver?

Att smyga hade varit lågt - Men inte lika lågt som priset! :cheers:

Ann-Louise / beten.nu

Humlan92
2009-12-04, 15:48
Fått in lite 21 grammare också nu.....

elanen
2009-12-04, 18:56
Beten.nu är en toppbutik. Dom har hela sortimentet på Salmo av den typen jag änvänder (Hornet).
Snabb leverans, bra priser och trevlig personal.
För den som gillar abborrtrolling, så har dom grymt giftiga mindre fina vobblers.
Hornet serien är helt klart den giftigaste. Både som flytande och djupgående. Och även suspending med ruskigt hård gång. Gäller både flytande och suspending. Ett tips i all välmening till dom som gillar att trolla eller ro efter grov borre.
Bonusfiskar blir ju ändå stor gädda och fin gös.

fishmark
2009-12-04, 20:30
Beten.nu är en toppbutik. Dom har hela sortimentet på Salmo av den typen jag änvänder (Hornet).
Snabb leverans, bra priser och trevlig personal.
För den som gillar abborrtrolling, så har dom grymt giftiga mindre fina vobblers.
Hornet serien är helt klart den giftigaste. Både som flytande och djupgående. Och även suspending med ruskigt hård gång. Gäller både flytande och suspending. Ett tips i all välmening till dom som gillar att trolla eller ro efter grov borre.
Bonusfiskar blir ju ändå stor gädda och fin gös.

Tråkigt att det bara står vikt på deras beten, jag är mera intresserad av längd. Men det är väldigt bra att djupgåendet finns med för det är en viktig detalj.
Jag tror att många beten på Beten.nu är bra för göstrolling, som jag ska göra en storsatsning på när våren kommer.:fiska2:

Humlan92
2009-12-05, 14:07
Jättekul att höra positiv kritik! Kul även med förslag till förbättringar som t.ex. att skriva ut betenas längd. Absolut något vi ska ta till oss. Tar gärna emot fler förslag, här eller via PM eller info@beten.nu.

Ann-Louise / beten.nu

lintax
2009-12-05, 14:36
Tjo.

Har för mig jag läste nånstans och även såg nån länk till någon tysk butik där de hade Salmo Sliders som var 5cm långa, är detta något ni kommer ta hem ?

//L

Andreas.
2009-12-05, 14:53
Rätt skön rea på rullarna ser jag också, en c6:a 999:-......^^

ackeliba
2009-12-05, 15:15
Belv en 4-play och en butch:)

DarkpikeRolle
2009-12-05, 19:54
Jo man vart så sugen att man råkade beställa 4 st 4-play. måste in på nån avvänjning känns det som. :P

Humlan92
2009-12-06, 10:48
Tjo.

Har för mig jag läste nånstans och även såg nån länk till någon tysk butik där de hade Salmo Sliders som var 5cm långa, är detta något ni kommer ta hem ?

//L

Jajamen, den nya "lillslidern" planerar vi att ta hem till kommande säsong!

lintax
2009-12-06, 14:46
Jajamen, den nya "lillslidern" planerar vi att ta hem till kommande säsong!

Låter ju lysande !

//L

larante
2009-12-08, 07:52
Fått in lite 21 grammare också nu.....

tackar!:)

Sir Fish-a-lot
2009-12-08, 15:14
Nääää.... Man smyger väl knappast med sådana bokstäver?

Att smyga hade varit lågt - Men inte lika lågt som priset! :cheers:

Ann-Louise / beten.nu

Ber om ursäkt för att jag har dålig koll ;)
Menade ju ändå inget illa... fina priser är det ju!

Humlan92
2009-12-08, 19:19
Nu har vi dessutom uppdaterat rean med bl.a Alien Eel, någon Belly-Up Deviator och någon mer färg av tidigare REA-wobblers!

Team 3XZ
2009-12-10, 21:17
vilka mysiga priser ni har, var tvungen o titta lite men som vanligt så kunde man inte hålla fingrarna i styr o vips så hade man köpt ett knippe wobblers. Mycke bra priser på rullarna ska kolla te våren om ekonomin håller så blir de nog te o köpa någon ny,som sagt de e inte lätt när man e lite pryltokig he he he.:appl:

Humlan92
2009-12-11, 19:06
vilka mysiga priser ni har, var tvungen o titta lite men som vanligt så kunde man inte hålla fingrarna i styr o vips så hade man köpt ett knippe wobblers. Mycke bra priser på rullarna ska kolla te våren om ekonomin håller så blir de nog te o köpa någon ny,som sagt de e inte lätt när man e lite pryltokig he he he.:appl:

Kul att du gillar vår sida och tack för din order! (Som vanligt är den redan skickad- snabba leveranser är vårt signum)
Såväl vad det gäller rullar som beten försöker vi alltid ligga bland de absolut lägsta i prisbilden. Rena rearullar som t.ex Ambassadeur RCN 41 och Revo Premiere (utgående) vågar jag inte lova att vi har kvar till våren, men vi kan lova en generellt jättebra prisbild på rullar.
Dessutom kommer du att ha en fördel som befintlig kund hos beten.nu då vi alltid informerar gamla kunder först om kommande reor och utförsäljningar innan vi annonserar.

MVH
Ann-Louise / beten.nu

Team 3XZ
2009-12-11, 19:35
Hej Ann-Louise / beten.nu De kan ju hända att rea-rullarna e slut te våren, men jag tror ändå att ni kan hålla bra priser te våren. Jag kommer o spana in på eran hemsida flitigt framöver man vet aldrig vad för godis man hittar där,jag kan ju bara säga att era priser e KANON. Mvh Markku

Team 3XZ
2009-12-15, 21:05
Ja vad ska man säga beställde lite wobblers i torsdags kväll o pang så låg dom i brevlådan på Måndag,nu vart jag impad på leveranstiden de kallar jag service ni ska ha en eloge för detta,jag lär ju sprida detta te mina fiskepolare. beten.nu ni e grymma de vart ju inte sista gången jag beställde. Mvh Markku:appl::appl::appl:

DarkpikeRolle
2009-12-15, 22:10
Måste tacka för den fina isskrapan och den fina rosa penan jag fick efter min beställning. Skönt att det finns försäljare som tar sina kunder på allvar och uppskattar dom. Lovar fler beställningar då frakten var sjukt snabb. Tack och god jul till er också :)

kockfrallan
2009-12-15, 23:22
++ för snabb leverans.

ravekorr
2009-12-23, 20:37
Även jag vill tacka för kanonservice. Snabb leverans och bra priser. Kommer defenitivt fortsätta handla av er!

lintax
2010-01-03, 12:44
Hoppas att ni även kommer ta hem de nya baby 4play som finns/kommer ?
Blir finfint med dessa och slider 5or :)

//L

Humlan92
2010-01-03, 18:51
Hoppas att ni även kommer ta hem de nya baby 4play som finns/kommer ?
Blir finfint med dessa och slider 5or :)

//L

Båda delar är beställda i samtliga färger. Kan väl ta till feb.-mars innan de dyker upp. Vi lär väl lägga ut en blänkare här på fiskesnack när dom landar.

MVH Ann-Louise / beten.nu

lintax
2010-01-03, 22:37
Båda delar är beställda i samtliga färger. Kan väl ta till feb.-mars innan de dyker upp. Vi lär väl lägga ut en blänkare här på fiskesnack när dom landar.

MVH Ann-Louise / beten.nu

Underbart! Då har ni iaf en kommande kund :appl: