Visa fullständig version : Karpspön
Säljer mina 2 broman exclusive 2 3/4 12f. Dom är i nyskick och perfekta för mete efter lake karp o gädda.
Pris 1500kr
VAD TROR DU HAN SVARAR PÅ DE :D
Originally posted by calle
VAD TROR DU HAN SVARAR PÅ DE :D
Hmm jo undra vad?
Jo faktiskt så är dom bra för sitt pris dom är relativt lätta har en bra klinga och bra ringar och ett kanon rullfäste. Klingorna är smäckra vilket jag tykcer är ganska viktigt för att ett spö ska se bra ut. Det är helt klart ett bra spön.
är dom användbara till lite mindre fiske såsom färna, Id,Asp......
leo det kan jag inte svara på jag har främst fiskat gräskarp sutare gös och gädda med spöna.
Hmm det är inte så att det är som 2st flaggstångar utan en fisk på sutare på 3kg ger bra aktion även med dom spöna men dom har ryggrad för att pumpa upp en 15kg ifrån en djuphåla i lödde!
Sen angående färnafisket om vi snackar flytbröd skulle jag köra med ett matchspö det känns mer lämpligt!
Mange Wiberg
2004-02-12, 22:00
om man är intresserad av ett spö vad kostar dt då?:P
snälla mange jag måste bli av med båda spöna jag kan inte ha ett kvar! Jag har köpt nya och har ingen andvändning för spöna just nu.
Mange Wiberg
2004-02-12, 22:06
hmm knepigt värre är bara intresserad av ett
Vägra broman, köp ett Fox rangemaster II istället :P
Jao. Om du nu ska köpa fox varför köpa budget spöna? Finns mycket bättre spön för det priset.
Här kommer bilder på spöna!
Finns inte bättre spön än Fox Rangemaster 2 för 700 kr...
Nä du fiskmix. Diskussion på msn nu va?
hehe
Askungen
2004-02-15, 23:02
Originally posted by Lazinko
Finns inte bättre spön än Fox Rangemaster 2 för 700 kr...
Egna erfarenheter eller?
Sturgeon
2004-02-15, 23:28
Originally posted by Askungen
Egna erfarenheter eller?
:D ;)
Japps, bara testat dem.
Kanske var det du menade, hehe
Quivertip
2004-02-16, 07:04
Måste bara försvara Bromanspöna. Jag har ett sådant och är helnöjd med det. För det priset så är det i klass med betydligt dyrare spön.
men du köpte ju dom på rea för 600 kr st ??? värför sälja dyrare en du köpt dom...? dålig stil!
man brukar ju ta ½ av priset när man säljer dem, jag kan köpa dem för 600 för båda :)
Originally posted by jerka!
men du köpte ju dom på rea för 600 kr st ??? värför sälja dyrare en du köpt dom...? dålig stil!
svar nej vill du se kvittot?
Ojojoj du blir då ingen bra försäljare, det är väl ingen välgörenhet han håller på me.
qvarnis25
2004-02-16, 15:35
Av vilken anledning ville du sälja dem/byta ut mot andra? Vilka blev det nya valet?
Är priset diskutabelt?
Originally posted by Rasmus
Ojojoj du blir då ingen bra försäljare, det är väl ingen välgörenhet han håller på me.
Nej sen kostar dom1190kr st på www.fishit.se !
Originally posted by qvarnis25
Av vilken anledning ville du sälja dem/byta ut mot andra? Vilka blev det nya valet?
Är priset diskutabelt?
Detvar så här att jag köpte 2st spön för mete efter gös och gädda men även en del sutare. Sen köpte jag 2st baitrunners 5000 GTE och nu känner jag att jag vill ha 2st mindre spön för enbart sutare och gös. Så jag har kollat lite på olika spön från fox och chub i 2 - 2 1/4 klassen, och eftersom jag är en fattigstudent så måste jag sälja mina andra spön för att få nya. :(
hehe nej du linus tror ja inte på! har nog hört om dina rea köp på skolan va ;) ! 800 kr för båda vore rimligt för mig !!
Karp, fiskar man inte dem med pilbåge???
hehe nej du linus tror ja inte på! har nog hört om dina rea köp på skolan va ;) ! 800 kr för båda vore rimligt för mig !!
Jerre jag skulle inte ens sälja dom till dig om du bjöd 2000kr bättre att någon seriös sportfiskare får dom än en dryg finne ;) Ne men skämt o sido. Skulle du sälja din calcutta 400 för 350kr eftersom du har pröjsat ca 700kr för den i settet?
Askungen
2004-02-16, 21:03
Originally posted by Kungen
Karp, fiskar man inte dem med pilbåge???
Vissa tragiska människor gör det....
hehe köpte inte ens settet linus! fattar inte hur elever kunde göra det... shimano spöna e ju kassa som fan, handtagen pajjar osv! men men sälj dina spön för ditt pris bara! du hittar säkert ngn blåst jävel här inne :)
trollingfreak
2004-02-21, 21:19
Men linus vad håller du på med??? ska du sälja spöna dyrare än vad du har köpt de för..... ne skämt å sido jag har använt ett av dom och det var ganska bra, men jag skulle inte köpa de för de priset när de finns fox... leskigt att skriva fox när man kan trolla!!!!!!!!! eller ja tolla för ni som känner mig... :-)
avkroken
2004-02-21, 22:01
Har tre sådana, jätte nöjd.