Visa fullständig version : Säljes: Bulldawgs och Invaders
Snart är det dags för vårfiske efter de riktigt stora krokodilerna och lagom till denna högtidsstund tänkte jag kolla om någon är intresserad av att fylla på i draglådan..
Jag har nedanstående som jag tänkt sälja, när det gäller färger är det bäst att maila mig för mer info, men dessa modellerna har jag i alla fall, dock i högst begränsat antal…
Musky Innovations, http://www.muskyinnovations.com/products.htm
Deep Invader, Shallow Invader, Bull Dawgs (6” och 9”) samt Shallow Bull Dawg.
För Invaders vill jag ha 160kr, för Bull Dawg 9” och Shallow Bull Dawg 150kr och för 6” Bull Dawg får jag ha 140kr. Till priserna kommer 10kr/st. i frakt.
Jag har även några spolar Power Pro-lina, 275m för 300kr.
Hör av er till: invader@styx.se för mer info
Skitfiske på er alla :)
Du lär nog få behålla dina beten själv. Nu har de ju sänkt priset på BD till under två hundringen, (stod på FNU). Men de är ju bra beten så du lär nog få användning för dem i alla fall ! Lycka till !
?
Jaha, ja det är ju upp till var och en om man vill betala "under två hundringen" plus frakt på x antal kronor eller 150kr plus 10kr frakt för samma sak - helt nya Bull Dawgs..
Kanske inte det. Men så länge du inte träffar han/hon som köper av dig så tillkommer postförskott osv. Och då blir det samma pengar ändå. 10 spänn i frakt låter billigt. Det betalar jag för ett normalt brev idag. Har du brevduva ?
Jasså, värst vad du vet mycket om mycket du inte vet något om..
Du kan ju höra med andra som köpt av mig ifall det tillkommer några avgifter utöver de 10kr i frakt jag säger..
Jag har dock ingen lust att dividera med dig om detta i forumet, vill du diskutera kan du göra det via pm - fast då måste du ju förstås registrera dig - och det kanske du inte vill..
Ville inte tracka dig bara berätta lite fakta om hur vad som sägs på andra forum. Verkar gå infaltion i privat import.
boogieman77
2004-02-17, 14:55
Hr köpt endel prylar av styx och tycker han har skött sig ofattbart bra! Bättre än om man skulle köpa från butik i princip. Sen att det råkar vara någon butik som säljer ut sitt lager med gammla bulldawgs är ju inte styx fel. Antagligen så kommer väl bulldawgsen bli billigare med tiden. "Snöre" kan dra åt helv...... och hoppas verkligen att vi slipper fler sådana spydiga idioter.
tack för mig............................
Har också köpt av Styx, inga problem där. Kanonleverans.
Snöre (över 15 år)
2004-02-17, 16:02
Det är ingen som sagt något annat än att han är att lita på. Men vad jag försökte säga var, det att priset har gått ner så alla kommer att kunna köpa BD i butik för 198:- (mellan modell). Har man dessutom rabatt vilket de flesta här säkert har på cirkus 10% så är man nere på runt 180 pix. Då får man betet i handen. Inte illa det heller. Tycker man inte att det är värt 20 spänn extra att få varan mitt i hand så.... är man säkert så snål att man inte ens bjuder på en förkylning.......
men snöre se på saken ur en annan synvinkel om jag vill köpa 6st bulldawgs så tjänar jag 120kr på affären och på så sätt på jag en buster jerk gratis. :D :kung1:
Originally posted by Snöre
Kanske inte det. Men så länge du inte träffar han/hon som köper av dig så tillkommer postförskott osv. Och då blir det samma pengar ändå. 10 spänn i frakt låter billigt. Det betalar jag för ett normalt brev idag. Har du brevduva ?
Internetbank kanske säger dig något Snöre? Man förskottsbetalar sin Bull Dawg eller vad man nu vill ha, + att man lägger till en 10KR i frakt. Sedan dimper draget ner i brevlådan efter ett par dagar, ingen avi eller annat tjaffs.
Till ett pris av 140kr för en 6" är till och med jag intresserad, fast jag inte äger något jerkspö.
Sturgeon
2004-02-17, 18:42
Låt nu det här gå lugnt till, ingen ide att slänga ur sig dumheter, fins några inlägg ovan som är onödigt hetlevrade. "Ni" som känner er träffade får gärna rensa, eller editera.
Om man ska åka till en butik bara för att köpa en Bulldawg så får man ju räkna in soppapengar och slitage på bilen också. Knappast under 100:- bara för att komma fram och tillbaka till butiken. ;)
Man åker ju till en butik och shoppar om man inte vet vad man vill ha men vet man det på förhand är man ju dum om man inte beställer där det är billigast.
priset är nog godkännt (om jag får lägga mig i) DOCK ska det påpekas att det finns två varianter av Bulldawg original och den ena modellen har betydligt "mesigare" gång än den andra... det är väldigt lätt att skilja dem åt när man håller dem i hand... den som rör sig bäst är skuren vid svansspetsen medans den andra är formgjuten hela vägen. så det så :)
Intressant det där...
Kollade lite närmare nu men förstår inte riktigt vad du menar..?
Det beror ju på vilken färg det är på dem, jag skickar med ett kort med en Fire och en Glow - menar du att den är skuren där vid skiftningen i färger..??
Den här rumpan är skuren.Kanske det som menas?
//Stefan
Hua, vad stor den blev......
//Stefan
Rudan: Precis vad jag menar.. den du visar bild på har betydligt yvigare gång och är mitt val av de två olika modellerna.. vet inte riktigt varför de finns i två olika utföranden.....
http://www.muskyinnovations.com/bulldawgs.htm
Lite annorlunda farger. Speciellt AIK fargen har fatt mera gult i ar.
Priserna verkar helsjyssta! En Deep Invader bellar 13.99$, har beställt och räknar med alla avgifter ca 10.00-10.25 kr/dollar. Så med 10 bagis i frakt så är det samma pris som privat import (typ småskaligt en person för skojs skull).
Grym bild, Rudan! Säkert ett måste-ställe där stjärtspetsen pekar ;-)
Lambar; Hehe.Har faktiskt aldrig fiskat där. På Granskär, strax norr om ryggfenan, var jag däremot en helg i somras. Hyffsat onykter.....Spöt var med men fick vila hela helgen.
//Stefan
El Crapone
2004-02-21, 04:16
hm jag fattar fortfarande itne vad det va för skillnad mellan de olika var och hur =/ ser man det?
Allvarligt, det kanske ar lite skillnad pa gangen pa de olika bulldawgsen, men tror ni verkligen gaddan bryr sig? Det ar inga einsteins vi fiskar efter:)
Förvisso är de inte så smarta kanske.... men för egen del fastnar man lätt i om den ena modellen fiskar bättre än den andra ett par gånger på raken. Blir lätt att man tror mer på ena än andra.. så är det ;)
qvarnis25
2004-02-23, 13:39
Är det någon som har testat deep Invader här hemma???
Quivertip
2004-02-23, 15:21
Är det så svårt att hålla er till vad tråden ursprungligen var.
Låt Styx ha sin tråd ren från andra inlägg. Han vill ju sälja sina drag. Thats it.
Originally posted by qvarnis25
Är det någon som har testat deep Invader här hemma??? Köpte en av styx och testade att dra den nere i en lokal å. Hugg direkt från en 4-5kg gädda. Helt paff blev jag. Grym gång på wobblern. Btw jag ska ha några till :)
Shanghai Lilly
2004-02-23, 18:18
If an Invaders action dont excite you..... your probably dead!!!! i quote Dave Lumb, there a great lure both shallow an deep.. but just remember the spare tails arnt so cheap!!!!
William....
qvarnis25
2004-02-23, 18:36
Låter bra.. Bara till att börja skramla då! Hur länge räknar du med att kunna sälja jenk?
Antar att du menar nar vi oppnar. Nasta vecka forhoppningsvis men man vet aldrig med data nerdarna:)
Ett litet inlägg bara .....jag har köpt en BD av styx för att testa på Hälleflundra i Saltströmmen nu i maj och funkar det !! vilket jag är övertygad om så är priset en bagatell ........
boogieman77
2004-03-05, 17:25
Bara en??? jag har tre he he!
Har du inte räknat dina? Jag har köpt mina;)
Till Boogie.......he .....du vet väl att det räcker med en ......
40 kg ....kveite ......sen är det bra ....he he