handdator

Visa fullständig version : Snogeholmssjön

Axor
2010-01-23, 21:27
Vi är ett litet gäng som ska till snoge imonn bitti för lite isfiske. Men jag vet inte riktigt vad som gäller där? har läst att fiske från land ska vara gratis i vissa delar, hittar inget om vart man köper kort, bara båtuthyrning o.s.v

Så, vart köper man kort om de nu finns? eller e de rent av så att isfisket är gratis där? :)

Tips mottages tacksamt då de känns som man e lite sent på de!

fox_fisher
2010-01-23, 21:40
kort köpes i automaten vid båtuthyrningen!!!

Axor
2010-01-23, 21:59
kort köpes i automaten vid båtuthyrningen!!!

e de en sån där stoppa i sedel i brevlådan och ta ett kort maskin, eller e de en med mynt? fan tycker de e olika lite överallt! :oj: och vad kostar de där? 40-50? har vatt där förut men jag minns aldrig!

Team-Vraken
2010-01-23, 23:04
Fiske utan båt ska va gratis så rimligtvis skulle väl isfiske vara kortlöst.
Men automat finns vid båtuthyrningen "sjöhus" har jag för mig att det heter.
Där står väl i så fall vad som gäller.
Guldpeng till kuvert men alla priser inkluderar ju båt så jag tror inte att man behöver lösa kort.

Conny
http://team-vraken.zoomin.se/ (http://team-vraken.zoomin.se/)

Mikael
2010-01-24, 10:00
Det är väll bara landfiske från en mindre strecka som är gratis, precis vid fiskarehus? Eller har jag fått fel för mig?

Snogeholmssjön, Info 020-231020, Kortautomat vid sjön, även båtuthyrning

fiskekungen13
2010-03-08, 14:25
det är grattis från bryggorna

Pe
2010-03-08, 19:23
Isfisket är fritt utom på södra delen (slotts sidan). Jag var där igår 2 gäddor den största en fet madam på 2.9 endast 61cm. Missade ett fälle och hade gös som var framme och stötte på mört 2 ggr. Ni ser nog mina hål mellan öarna mitt i sjön men prova gärna på fler ställen och rapportera. :headbang:

skitfiske

Pe
2010-03-08, 19:30
Vi är ett litet gäng som ska till snoge imonn bitti för lite isfiske. Men jag vet inte riktigt vad som gäller där? har läst att fiske från land ska vara gratis i vissa delar, hittar inget om vart man köper kort, bara båtuthyrning o.s.v

Så, vart köper man kort om de nu finns? eller e de rent av så att isfisket är gratis där? :)

Tips mottages tacksamt då de känns som man e lite sent på de!

Sorry Axor såg inte datumen på din förfrågan, men ni ska kanske dit igen