Visa fullständig version : Bilder på förstasidan
Jag saknar randombilderna på förstasidan. Tyckte det var en kul funktion...
hahaa skrev just det samma i en annan tråd innan jag sett denna, jag kanske är tankeläsare;)
Dom kommer när jag har lite tid att fixa det hela. Stötte på patrull när jag gjorde om sidan så jag behöver lite hjälp för att få igång det. Hoppas att ha det fixat inom 1 vecka
Bra, jag har oxo saknat dem.
(De bidrar starkt till antaet omladdningar och hits på sidan dock.. :) )
MeskMatte
2004-03-22, 00:26
Även jag har saknat den!!
varje gång man kom in så vard et en ny bild man röstade på coh den fick en komentar!! fast jag ger mig 1000 på attt fotaalbumet nästan inte kommer få några ny komentarer nu så det kan ju bli lite tråkigt!
Ser fram emot att få tillbaka dom!
Originally posted by MeskMatte
Även jag har saknat den!!
varje gång man kom in så vard et en ny bild man röstade på coh den fick en komentar!! fast jag ger mig 1000 på attt fotaalbumet nästan inte kommer få några ny komentarer nu så det kan ju bli lite tråkigt!
Det vore ju litet tråkigt att skippa kommentarer, det är faktiskt litet kul. Kanske ägaren av bilden kunde få modda sina bilders kommentarer, med delete rätt, men ej re-edit.
Men som sagt, det är trevligt med bilderna. (Kanske man kan ha en preferens som gör att man stänger av dem. För folk med seg lina?)
Mvh.
Nu är de slumpvisa bilderna tillbaka på förstasidan. Tog en stund för mig att klura ut hur Åke fixat med scripten ... ;)
pepp-robert
2004-03-23, 22:42
fint som snus, jag är ny här men hajjade till nu när jag såg att de kom upp. bra feature.
:buga: :buga: :buga: :buga: :buga: :buga:
El Crapone
2004-03-23, 22:43
Härligt!
Tack!
Det är en trevlig feature.
esoxlucius74
2004-03-24, 11:04
Tjohoo! Nu är det bara att tuta och köra!
Flugspöviftaren
2004-03-24, 11:07
Skönt, nu känner man sig hemma igen!
Originally posted by Bergman
Nu är de slumpvisa bilderna tillbaka på förstasidan. Tog en stund för mig att klura ut hur Åke fixat med scripten ... ;) Problemorienterat lärande. Modern pedagogik i realtid!
Egentligen bryr jag mig inte i bilderna men de ger mig trots allt en hint om vad som finns att skåda där. :wow1:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.