handdator

Visa fullständig version : .COM ERROR?! may be an issue with the Free URL Forwarding..

esobus
2004-03-28, 10:53
www.fiskesnack.com

Oops. There may be an issue with the Free URL Forwarding service for this
domain, in which case our technical staff is currently working the situation. Otherwise,
this domain is currently under construction and will be back online soon.

/*
Fick dett idag, .tk fungerar iallafall..
*/

gretko
2004-03-28, 10:56
Funkar hur bra som helst för mig iaf.

esobus
2004-03-28, 11:58
Oki, dns trassel någonstans då, får kolla tracert

Hm, funkar igen. Började fungera efter andra spårningen. de två gav inte samma resultat. Jaja, det är inte fs som krånglar hur som haver.

Nu blir det matlagning, gäster idag.

Så©
2004-03-28, 21:06
Jag tolkar det som att dom har en url forwarder på .com adressen som pekar till en annan adress och att den tjänsten (url forwarding) på .com adressen har tekniska problem för tillfället.

Så©
2004-03-28, 21:07
Här är den adress som sidan ligger på som både .com och .tk domänerna pekar till..

http://www.fiskesnack.com/

esobus
2004-03-28, 21:11
Tror oxo det var en server som satte sig på 'tvären'. Men felmeddelandet antydde att det var någon mer juridisk trassel. Hade det vart så, gud förbjude, så måste webmasters här veta det bums.. Så det kan fixas innan någon knycker adressen..

Jag är 'hooked' på detta site, och vill inte se det kapat. :)

skall bm den url du skerv ovan oxo.

Bergman
2004-03-28, 22:29
Måste varit NameZero (som jag hyr .com-adressen av) som hade problem vid det tillfället. Bara hålla tummarna att det rullar på framöver för adressen är betald ett bra tag framöver. ;)