Visa fullständig version : Hur hittade du Fiskesnack.com ?
Det vore lite skoj att veta hur alla hittat till denna sida så det vore kanon om alla kunde svara i "pollen" och även skriva lite mer info om det behövs. :)
Jag själv har ju varit med från starten om man säger så. :headbang:
drog ner en film på dc när nån drog en 10klubbare i löddeå, i slutet av filmen stod adressen hit.
Då jag vart på jakt efter ett bra fiskeforum en längre tid gjorde jag ett försök.
Nu är jag inte på jakt längre :love:
Jag vette tusan hur jag kom i konakt med denna sidan men denna sidan e abSOLUT den heeeetaaaste sidan som finns. De enda som behövs e att folk blir litte mer engagerade i att göra filmer :) alla filmer e upskatade bara man får fisk :)
Ska jag vara ärlig så minns jag faktiskt inte. Det var väl bara ungefär 50 medlemmar när jag registrerade mig så aktiviteten var inte så stor. Kan ha varit fiske.nu eller något liknande...
jag kommer faktiskt inte ihåg men jag tror det kan ha vart en länk någonstans, först var jag lite skeptisk då jag sett andra fiskeforum tidigare (ex. specimenonline) och de höll inte riktigt måttet- Men här är det alltid lika kul att kika in då det altid poppar upp nya ämnen och svar kommer hela tiden.
JAG ÄR FAST
Jag ville snacka fiskesnack, så ja sökte på eniro efter "fiskesnack" och då dök den här sidan upp:-)
maryland
2004-03-29, 23:41
Kommer inte ihåg vem som rekommenderade mig, men nån va de :( Tack i alla fall :)
Länk på planket på fiske.nu
Originally posted by rapala
Ska jag vara ärlig så minns jag faktiskt inte. Det var väl bara ungefär 50 medlemmar när jag registrerade mig så aktiviteten var inte så stor. Kan ha varit fiske.nu eller något liknande...
MastaPike
2004-03-29, 23:55
Var ute och kollade hojjar då jag såg en länk från potatoesmc.com (tror jag).
Jag minns faktiskt inte :)
var fiskeguiden rille om tippsade mig. var då inne men tyckte det inte verkade så bra, men kom tillbaka efter ett tag
Fick ett svar och en länk på FiskeJournalens klotterplank på en fråga om vart alla kunniga sportfiskare, som annars brukade skriva där tagit vägen. Så jag följde i deras kölvatten men första tiden på FiskeSnack var svår eftersom jag då hade en tämligen antik Mac, som inte kunde uppgraderas så långt att man att det gick att köra mera moderna webbläsare.
esoxlucius74
2004-03-30, 00:41
Surfade runt och letade fiskesajter (en hobby jag har...) ;-)
Kommer inte ihåg. Jag antar att det var via sökträff från google om nåt intressant ämne.
Mikespike82
2004-03-30, 01:22
Det var fiskepolaren min som sa till mig att han hittat en helbra fiskesida på nätet, vips var man här och har inga planer på att lämna ;)
El Crapone
2004-03-30, 04:02
Originally posted by esoxlucius74
Surfade runt och letade fiskesajter (en hobby jag har...) ;-) TRor att det även var så jag kom hit.. lite osäker är jag trots allt =)
Flugspöviftaren
2004-03-30, 08:16
Jag letade efter annorlunda recept på näbbgädda.
Sökte med Google, och vips var jag här.
Jag letade tips och råd för gös fiske och trolling från min nya båt. Det sa 'klick' direkt när jag kom hit. Sökmotor inte en aning faktiskt, mest troligt är googles den ligger i min browser.
Denna webplatsen har varit en 'grön' oas för mig under vintern. Men nu kan det nog bli litet mindre tid här. Isen håller på att ge sig, äntligen. (Sorry icefishers.. .) Men jag skall njuta min båt max. Jag har våren på mig efter sommaren blir det betydligt mindre fiske tror jag.
Har för mig att jag helt enkelt sökte på fiske i google, eller så var det en läng från någonstans.
kenta_85
2004-03-30, 10:07
Kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit men jag tror det var att nån tipsade eller skulle visa någon bild på den här sidan och sen registrerade jag mig och skrev en fråga o forumet som en del av er svarade på och så var man fast :D
Tror att det var via fiske.nu, nån nämde det där.
Flymaster
2004-03-30, 12:53
Originally posted by pikefriend
drog ner en film på dc när nån drog en 10klubbare i löddeå, i slutet av filmen stod adressen hit.
Då jag vart på jakt efter ett bra fiskeforum en längre tid gjorde jag ett försök.
Nu är jag inte på jakt längre :love:
Samma här..:-)
Joel här inne på fs tipsade om sidan =)
Såg att en kille på skolans var inne o skrev och på så sätt upptäckte jag sidan.
Flygfisken
2004-03-30, 15:50
Tjena jag fick tipset från Stargazer:)
MeskMatte
2004-03-30, 16:52
kom hit när man sökte på nått ämn om fiska och så kom man hit!! är fast nu är inne varje dag!! TOPPEN SIDA
Mange Wiberg
2004-03-30, 17:14
om jag inte minns fel så rekommenderade foppa den här underbara sidan åt mig:D
Tror min broder raven tipsade mig :)
Via google och troligen någon sökning kring någon produkt eller så.
;) Mågen tipsade mig, han och hans polare hittade hit
genom potatoes mc. På den vägen är det..:cheers:
Jag sökte på MSN sökmotor efter "Fiske filmer" (tror jag att det var), så jag hittade hit och tittade lite då och då, men var ej medlem. Efter ett tag blev jag medlem och här är jag nu :). Jag tittar varje dag och vill tacka för bästa fiskesidan på nätet (?) Allfall va jag vet. :love:
:cheers:
jag har för mig att kurre tipsade mig nån gång för läänge sen när vi snacka fiskesidor
billybass
2004-03-30, 19:34
sökt nog på google.com
Det var någon tipsade om sidan på www.marinan.com !!!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.