Visa fullständig version : någon som vet fabrikatet på denna båt?
den är ca 4,70+2.10 bred o rejäl,annorlunda inredning med
u -soffa fram(inte så vanligt på äldre båtar) nån som kan ge ett tips om fabrikat o modell???
motorn är ej orginalmonterad
mvh
Tyvärr vet inte jag men måste ändå säga att jag skulle vilja ha en sådan. Ser ju suverän ut! Perfekt att stå där i fören och spinnfiska/jerkfiska eller för den som flugfiskar!
Ser sjukt mysig ut!!!! Slå till om den är till salu, berätta gärna vad du fick ge för den sen eller vad den kostar om du inte tänker köpa.
jag köpte den för 2 år sen, den funkar väldigt bra till fiske, den är väldigt stabil man kan stå två på sidan o den vickar nästan inte nåt,
förra ägaren pratade om cresent men vem vet?
ja tror iallafall att det är ett halvfabrikat dvs fabriksskrov med hemgjord inredning,många av detaljerna finns att köpa i båttillbehörskataloger.
jag har då aldrig sett en likadan.
ingen som känner igen modellen??
Var rädd om den! Den tycks vara unik! Skulle vilja ha en sån om jag fiskade i något större vatten än nu.
Ser ut som en finsk båt som heter "Finnpig" eller "Finn Pigg" eller något..En polare har en liknande fast lite större..
fan va grymm! lyckligt lottad :)
ser ut som en örnvik i fören men inte annars...
verkar finfin till fiske
baitrunner
2004-07-07, 09:02
Kan det inte vara en Boston Whaler då?
Mikael_71
2004-07-11, 01:07
Det finns en Crescent som har det utseendet fram i fören.
Jag pysslar just med en Crescent 43 som också är en jäkligt ovanlig modell.
Mikael