Visa fullständig version : Nästan känd :)
Haha gissa vem fulingen i röd overall till höger är :)
http://www.muskymania.com/ac/pike.php
Oj häftigt...
Har jag nämnt att jag mötte Lassie?;)
Näro men jag e lite avis det e ju ballt o hamna på bild borta i väst:)
Ramon Dekker
2004-05-04, 01:03
är det inte bara så enkelt som att skicka in en bild till sidan? =)
Originally posted by Ramon Dekker
är det inte bara så enkelt som att skicka in en bild till sidan? =) Det skulle ju kunna va så enkelt ja, frågan e om dom lägger upp alla dom får in ;)
Ramon Dekker
2004-05-04, 01:36
Hehe...jaja whatever =)...Det viktigaste är att du är nöjjd med att du är nästan känd kompis =)...Skojjade mest lite
Originally posted by Ramon Dekker
Hehe...jaja whatever =)...Det viktigaste är att du är nöjjd med att du är nästan känd kompis =)...Skojjade mest lite Ingen fara, jag tar det hela på skoj från början till slut :)
Ramon Dekker
2004-05-04, 01:58
gött mos Uberola =)....
grattis!!!!! kul att det står "amazing catches" så är det nog inte en fisk över 10...
Originally posted by jerka!
grattis!!!!! kul att det står "amazing catches" så är det nog inte en fisk över 10... Nepp det är det inte, men det är i regel längden dom är intresserade av i usa och i större delen av eu också. 40" gäddor är tydligen ganska ovanliga i staterna verkar det som.
Fina gäddor överlag, de flesta föreföll vara mindre än din! :)
Fiskar de inte gädda när vädret är tjurigt ”over there”? Kolla in killen med Canada kepan! Jag säger bara kom igen med den pälsen i oktober! :D
Originally posted by BeBest
Fina gäddor överlag, de flesta föreföll vara mindre än din! :)
Fiskar de inte gädda när vädret är tjurigt ”over there”? Kolla in killen med Canada kepan! Jag säger bara kom igen med den pälsen i oktober! :D Frågan e hur vanlig northen pike e i staterna vad vet jag, sen tror jag inte det blir nått höstväder direkt i tex texas :)