handdator

Visa fullständig version : Åldersgräns?

Stizo
2002-12-23, 15:17
Det verkar som man borde införa en åldersgräns här på fiskesnack???

Det ser ut som dem lite yngre här på forumet skulle behöva uppfostras lite mer! (ej alla unga)

Det är bara kolla in inlägget om flötesstop!!!

Nu tycker jag alla skall vara snälla och glada! Det är ju faktiskt Jul!

Annars kommer inte jultomten! :sol: :)

Quivertip
2002-12-23, 15:31
Originally posted by JJJ78
Det verkar som man borde införa en åldersgräns här på fiskesnack???

Det ser ut som dem lite yngre här på forumet skulle behöva uppfostras lite mer! (ej alla unga)

Det är bara kolla in inlägget om flötesstop!!!

Nu tycker jag alla skall vara snälla och glada! Det är ju faktiskt Jul!

Annars kommer inte jultomten! :sol: :)

Det är riktigt som JJJ78 säger att det behövs en uppryckning band forumsdeltagarna. Meningen är väl att vi skall ha roligt och dela med oss av erfarenheter mm. Kommer inte detta att skötas bättre lägger jag ned min delaktighet i forumen framöver. Det känns tråkigt när man läser om nedvärderande/kränkande tillmälen om andra forumsskrivare. Jag vet att det kan vara fustrerande när man är ung och inte har utvecklat sin vokabulär tillräckligt. Skärpning... :nej: :nej: :nej:

Kiwi
2002-12-23, 15:56
jag är visserligen liten men jag vet att Tomten (jag) inte kommmer till olydiga barn:nej: .det är ju Jul precis som JJJ78
sade
:appl:

Bergman
2002-12-25, 13:45
Tog bort tråden om flötesstopp och spärrade Danny_C ...

Nu fortsätter vi vara glada ! :)

rapala
2002-12-25, 19:50
Bra gjort, Bergman!

yoxler
2002-12-25, 21:17
åldersgräns är nog inte så bra men går det att införa så att flera personer kan spärra/ta bort saker o ting?

Bergman
2002-12-26, 12:16
Yoxler, spärra folk blir lite knepigt men att hålla koll i trådarna och flytta/ta bort saker kan ju funka. Några skötsamma om vill hjälpa till ?

Bergman
2002-12-26, 14:42
Neo, självklart ... :)

Men det är ju frivilligt ju. ;)

zipper
2002-12-26, 14:55
åldersgräns funkar inte, det är lite av diskriminering,
alla ska bli behandlade som oskyldiga tills motsatsen är bevisad.

Däremot är väl Spärrning ett bra sätt att hindra personer,
kanske inte om dom sitter bakom firewall då det kan drabba flera personer, men nu är det ju inte alltför mycket sabotage.

så ett par skötsamma moderatorer skulle nog hjälpa.
Å välja dom är väl mer upp till bergman, sen fråga dessa ifall de vill vara moderatorer.

yoxler
2002-12-29, 14:52
bergman: visst kan jag hjälpa till att hålla lite ordning om du så önskar. Är inne nästan dagligen.

oringen
2002-12-29, 15:56
Kan också hjälpa till om det behövs!

Kiwi
2002-12-30, 14:57
har jag gort nåt dumt?:(