handdator

Visa fullständig version : Årets havsörings resa till Gotland.

gösen72
2011-05-03, 16:22
Ja i kväll bär det iväg på årets havsöringsresa.Ska bli några intressanta dagar.Blir det ingen fisk så kan man ju alltid trösta sig med bärs.

lethul
2011-05-03, 16:37
Prova gärna Effes PUB i Visby, ligger vid söderport. Jag minns att dom brukar ha en tapp med Visby Bryggds provbryggd. Brukar vara enda stället att prova dessa öl vad jag vet då de sällan släpps till annan försäljning. Dom kanske har slutat med det dock :p

gösen72
2011-05-07, 19:04
Fan vilket dåligt fiske fick 2st och tappade en,största vägde 3kg.Det gick åt en jävla massa öl.Tur det fanns ett bolag i slite,det besöktes två ggr.Totalt fick vi 6 öringar och några torskar på åtta man och 3 dagars nötande.Gotland åker jag nog inte tillbaks till.

lethul
2011-05-10, 13:22
Fan vilket dåligt fiske fick 2st och tappade en,största vägde 3kg.Det gick åt en jävla massa öl.Tur det fanns ett bolag i slite,det besöktes två ggr.Totalt fick vi 6 öringar och några torskar på åtta man och 3 dagars nötande.Gotland åker jag nog inte tillbaks till.

Ne det har varit trögt i år tydligen. Var själv hemma på ön över påsk och vi fick 4 öringar på 3 man på 4 dagar. Hoppas det bara är en tillfällig dipp!