handdator

Visa fullständig version : Bra fart i forumet ! :)

Bergman
2003-01-05, 19:38
Riktigt skoj att det tagit fart i forumet på senaste tiden även fast det är lågsäsong. Längtar till våren eller iallafall mildare väder så man kan dra ut och fiska lite på riktigt iofs ... :)

Känns som det blir fler och fler som är inne och plitar lite ibland. Hoppas fler hittar hit senare ... :headbang:

JD
2003-01-05, 22:23
Japp, är roligt att se upp mot 10-12 medlemmar samtidigt. Hur gick det föresten med reklamen för forumet? Är det någon som gjort några ansträngningar?

Bergman
2003-01-05, 22:33
La in ett inlägg på Fiske.nu´s plank idag ... man får försöka sprida informationen på nåt sätt. Vet inte hur bara ... ;)

oringen
2003-01-05, 22:54
Har varit runder lite innan och spridit reklam på diverse hemsidor och online affärer.

cico
2003-01-06, 01:27
Originally posted by Bergman
La in ett inlägg på Fiske.nu´s plank idag ... man får försöka sprida informationen på nåt sätt. Vet inte hur bara ... ;)

Som sagt, gubbarna har lärt sig planket. Att se och ta till sig och använda fördelarna med ett kraftfullare forum e inte lätt.

//K

Fire Tiger
2003-01-06, 04:42
Att det inte e så många som skriver kan vara att forumet e ganska stort för en person med vanligt modem... Jag menar att det tar ***** lång tid att kunna se bilder m,m. :(

cico
2003-01-06, 19:02
Originally posted by Fire Tiger
Att det inte e så många som skriver kan vara att forumet e ganska stort för en person med vanligt modem... Jag menar att det tar ***** lång tid att kunna se bilder m,m. :(

modem?

hehe, finns det fortfarande.

Skämtåsido jag har surfat fiskesnack med en P100 ochh 56k och det funkar bra så det ska inte vara några problem. Har man än sämre grejer får man nog skaffa lite bättre grejer.

//K

Fire Tiger
2003-01-06, 20:07
Jag tror att jag får ta och skaffa ett lite bättre modem hem! Men jag vill inte lägga pengarna på ett modem :mad: , jag vill ju köpa fiskegrjer för pengarna! :appl:

Kiwi
2003-01-06, 21:33
jag skrev på Sportfiskarnas sida och rekomendera den här sidan:)

Fire Tiger
2003-01-06, 21:41
Jag la en länk till denna sida på en välsökt fiskelänksida! :cheers: :)