handdator

Visa fullständig version : Fiskeportal & en Community för sportfiskare

notmumsaren
2004-07-10, 15:18
Man får väl slå ett slag då och tipsa om mina egna sidor:

"Fiskeportalen" = en portal med det mesta för sportfiskaren, galleri, fisketävlingar med fina priser, fiskeminnen, forum och mycket mera
www.fiskeportalen.com

"Camp Goonch - Communityn för sportfiskaren" = Är en grej som jag startat ganska nyligen här kan man skriva artiklar, ladda ner roliga saker, ladda upp bilder i galleriet, debattera i forumet, lägga till länkar, lägga in händelser i kalendern m.m m.m

Länk till det finns på fiskeportalen - välkommna!

Ha de gott

Hampa
2004-07-10, 21:22
Verkar som en bra sida! Tittade inte så länge men..

jerka!
2004-07-11, 00:10
om sanningen ska fram så är det så här: finns många olika sidor som liknar denna med forum, fotoalbum och annat intressant.. men fiskesnack är som en drog.. fast nästan inget är intressant längre ( iaf inte för dom som varit här ett tag ) så dras man hit ändå.. andra sidor lockar en stund men sen är man här igen! någon annan som känner likadant :) ! sjukt.. heh.. hmm..

grindpalm
2004-07-11, 00:20
jerka!: håller med. Även om man starkt misstänker att det inte hänt nåt nytt så går man in ändå. Kollar på samma bilder, läser samma trådar och tittar på samma filmer. Man måste vara bra trög.........det är helt klart beroendeframkallande.

Men nu finns ju även fler forum som man måste hålla koll på. Till slut hinner man väl inte ens ut och fiska........

Stizo
2004-07-11, 04:36
Originally posted by grindpalm
jerka!: håller med. Även om man starkt misstänker att det inte hänt nåt nytt så går man in ändå. Kollar på samma bilder, läser samma trådar och tittar på samma filmer. Man måste vara bra trög.........det är helt klart beroendeframkallande.

Men nu finns ju även fler forum som man måste hålla koll på. Till slut hinner man väl inte ens ut och fiska........ '

Hehe... Men jag har ju lagt in lite "nya" sutarbilder som du får tittat på! ;)