handdator

Visa fullständig version : Öppningsvecka hos beten.nu

Humlan92
2011-10-24, 14:55
34785

SimpZeN
2011-10-24, 15:34
hehe beställde en amb predator i morse strax efter 10 tiden:)

Rullknäckarn
2011-10-24, 15:36
Smart drag.. har två och är sjukt nöjd!!

hehe beställde en amb predator i morse strax efter 10 tiden:)

SimpZeN
2011-10-24, 16:17
Smart drag.. har två och är sjukt nöjd!!

Så fort jag såg det erbjöd jag mig att diska,laga mat och städa resten av året för sambon om jag fick köpa den xD

Tänkte att beställer jag så tidigt som möjligt är den nog inte slut:p dessutom kör jag högervevat så dom åker väl inte lika snabbt, men finns kanske i färre exemplar:P

Exxet
2011-10-24, 20:14
Så fort jag såg det erbjöd jag mig att diska,laga mat och städa resten av året för sambon om jag fick köpa den xD

Tänkte att beställer jag så tidigt som möjligt är den nog inte slut:p dessutom kör jag högervevat så dom åker väl inte lika snabbt, men finns kanske i färre exemplar:P

Du är ju galen, DISKA, LAGA MAT, STÄDA RESTEN AV ÅRET ? ? ? ? ? :oj:

fan inget mer fiske det här året för dig alltså, lider redan med dig. :blah:

SimpZeN
2011-10-24, 20:20
Du är ju galen, DISKA, LAGA MAT, STÄDA RESTEN AV ÅRET ? ? ? ? ? :oj:

fan inget mer fiske det här året för dig alltså, lider redan med dig. :blah:

haha :P blir kanske 1-2 turer till bara iaf, sen blir det nog dessvärre att lägga grejorna på hyllan ett tag å gräma sig över all disk xD

jimmy85
2011-10-24, 22:41
Jag beställde en ambassadeur 4600 c3 så fort jag fick mailet. Ett sånt erbjudande kan man ju inte missa. Funderade på en sorön s men sen tänkte ja lite längre. En c3a kan jag ju serva o skruva isär själv o serva o trimma. Det går inte riktigt lika lätt med en haspel ju.

Reitmond
2011-10-24, 22:48
Predatorn e jag sugen på. aaarhg.. vaffan kör de rea nu för? :) Köpte precis ny rulle. Dock ingen Predator. Jaja, får bli ngn annan dag.

SimpZeN
2011-10-24, 23:17
Predatorn e jag sugen på. aaarhg.. vaffan kör de rea nu för? :) Köpte precis ny rulle. Dock ingen Predator. Jaja, får bli ngn annan dag.

Haha, jag var ju så seg på att köpa mig en rulle xD stod å vela mellan att spara till en predator eller köpa mig en pro rocket alternativt Recorden,

Var riktigt nära att köpa en record 50, men sen tänkte jag " Fan att den tar så lite lina" så blidde inget, å folk klaga på att raketen var oergonomisk att palma.

Gått å små surat för att jag missade Beten.nu's förra rea då dom hade predatorn för 1849kr, men men i slutändan så löste det sig skit fint istället:) bara den inte är slut nu då >.<

Men men beställde redan vid 11,08 idag dessutom högervevad så hoppas! :)

Höstrusk
2011-10-25, 06:22
Synd att ni har slut på Sebile Onduspoon. Hade köpt ett par i storlek 2 och 3 om ni haft hemma.

Exxet
2011-10-25, 08:24
Du SimpZen !

Jag glömde ju säga, det blev en predator här också. Va tvungen att lova frun att hålla mig undan när hon jobbar i hemmet.

Undrar bara om dom har att leverera till det priset ? Känns som att 10 000 svenskar plötsligt vill köpa.

SimpZeN
2011-10-25, 08:29
Du SimpZen !

Jag glömde ju säga, det blev en predator här också. Va tvungen att lova frun att hålla mig undan när hon jobbar i hemmet.

Undrar bara om dom har att leverera till det priset ? Känns som att 10 000 svenskar plötsligt vill köpa.

Därför man gör beställningen fort som fan och kör högervevat:p hoppas för annars så kommer jag bryta ihop xD chansen är ju tyvärr att den är slut, men men hade jag kört vänster vevat finns ju jbn för en skaplig slant, men högervevat har ju typ bara revo,pred,record å rocket, då tror jag att preden är.bäst för min del:p

Må gudarna vara med oss :p

SimpZeN
2011-10-25, 10:54
Fick ett mail från beten.nu dom hade läst forumet å svara med att min rulle redan är skickad :D :D och att så länge dom har grejorna på sidan kvar så finns dom:) skit bra att dom tar sig tid att svara en :) dessutom bara på ett forum inlägg:)

Humlan92
2011-10-25, 11:19
Men nu är predator 5601 (vänster) slut. Varade ett dygn iaf ;-). Finns fortfarande kvar av dom andra rullarna.

SimpZeN
2011-10-25, 11:55
Sedär sedär:) tänkte att dom skulle gå åt snabbt :) se om axe får någon då x) men det borde han:p

jimmy85
2011-10-25, 12:46
Är ju en fördel att köra högervevat:appl:

SimpZeN
2011-10-25, 12:55
Är ju en fördel att köra högervevat:appl:

I detta fal ja:) men man missar ju på JB'n istället x]

frejo
2011-10-25, 12:59
Känns fint att man la en beställning på en predator 5601C en timme eller så innan de försvann från sajten

Reitmond
2011-10-25, 13:00
Humlan92: Återigen trodde jag du skulle mejla mig innan rean. Nu köpte jag ju en annan rulle! :D Predatorn skulle ha sett så fin ut i min garderob eller på mina spön.
Kanske kommer fler tillfällen?
Det positiva är att ni har lyckats få till sjukt bra priser igen!! Beten.nu får toppbetyg av mig! - minus för som sagt att du glömde mejla. ;)

Men nu är predator 5601 (vänster) slut. Varade ett dygn iaf ;-). Finns fortfarande kvar av dom andra rullarna.

jimmy85
2011-10-25, 13:13
I detta fal ja:) men man missar ju på JB'n istället x]
De gör inget att man missar den så länge den inte finns i högervevat

Exxet
2011-10-25, 15:23
Har fått orderbekräftelse i alla fall, igår. Men det kanske inte behöver betyda att jag får en ? vi får se.

I vilket fall så skulle ja inte bli lessen. De va ett gäddhugg så att säga. Inget jag behövde eller hade tänkt köpa. Det bara dök upp framför nosen och jag högg som en gädda från ryggmärgen.

Fan ännu en rulle man inte behöver, men dom e nice :sun: Men ett bra bud å jag säljer !

Lite jobbigt för er vänsterhänta som bara kan köpa högervevat.

SimpZeN
2011-10-25, 15:40
Har fått orderbekräftelse i alla fall, igår. Men det kanske inte behöver betyda att jag får en ? vi får se.

I vilket fall så skulle ja inte bli lessen. De va ett gäddhugg så att säga. Inget jag behövde eller hade tänkt köpa. Det bara dök upp framför nosen och jag högg som en gädda från ryggmärgen.

Fan ännu en rulle man inte behöver, men dom e nice :sun: Men ett bra bud å jag säljer !

Lite jobbigt för er vänsterhänta som bara kan köpa högervevat.

hehe fick min med posten för 1h sen dock verkar tumtangenten glappa!!! den fladdrar i frikopplat läge dvs om jag lyfter tummen efter fri koppling så är tumtangenten som en trasig tuntangent om ni fattar';P kanske beror på att det inte är någon lina, sist jag hade tumtangent så var det inte så har jag för mig:S

nåja:P

Jag är högerhänt^^ jerkar som trumman och buster tillsammans, med högern, meeeeen kör högervev bara för att inte dominera;)

Exxet
2011-10-25, 16:39
Jag är högerhänt^^ jerkar som trumman och buster tillsammans, med högern, meeeeen kör högervev bara för att inte dominera

Där fick jag error i nån av synappserna. :oj:

Högerhänt, ok - - jerkar med högern, ok - - kör högervev ? ? ALLT med samma hand, hur fan går det till ? Jag är högerhänt, jerkar med höger och vevar med vänster

SimpZeN
2011-10-25, 16:50
Där fick jag error i nån av synappserna. :oj:

Högerhänt, ok - - jerkar med högern, ok - - kör högervev ? ? ALLT med samma hand, hur fan går det till ? Jag är högerhänt, jerkar med höger och vevar med vänster

haha inte riktigt så jag menar;) Jag kan jerka med höger handen:P men jag jerkar med vänster handen;) eller?:P

Jerkar, byter hand tar ett vev tag, byter hand, jerkar, byter hand osv xD

någon ide om tumtangenten btw:P

Exxet
2011-10-25, 17:06
OJ OJ det där låter omständigt sätt att fiska på ? varför gör du så, Finns inget naturligare än att veva med vänster om man e högerhänt

Nix har ingen ide om tumtang. Har bara haft klassiska ambor. JB:n ja köpte för några veckor sen va den första me tumtangent, har inte tänkt på hur den är, men jag tror den också blir lös så fort jag frikopplat ! Ligger i båten för tillfället så jag kan inte kolla nu.

SimpZeN
2011-10-25, 17:55
OJ OJ det där låter omständigt sätt att fiska på ? varför gör du så, Finns inget naturligare än att veva med vänster om man e högerhänt

Nix har ingen ide om tumtang. Har bara haft klassiska ambor. JB:n ja köpte för några veckor sen va den första me tumtangent, har inte tänkt på hur den är, men jag tror den också blir lös så fort jag frikopplat ! Ligger i båten för tillfället så jag kan inte kolla nu.

Absolut klart enklast att jerka med höger å vev med vänster, men har crashat på mopeden för en 3-4 år sedan så höger armen är knas:Pdärför jag jerkar vänster å vevar höger:P

jimmy85
2011-10-25, 23:28
Jag har alltid vevat med höger o jerkat med vänster. Funkar fint för mig. Känns helt åt helv**e att veva med vänster.

Exxet
2011-10-26, 13:42
Paketet kom idag, Predator vänstervev för 1500:- :sun:

Bra bud och den säljs, alternativt säljer jag en ny Daiwa procaster, provad en gång, börjar bli för mycker nu.
http://shop.lundgrensfiske.com/product.asp?product=5857

LuciusEsox
2011-10-26, 23:22
Bra bud och den säljs

1500? :)

mobetahl
2011-10-27, 00:51
Beställe en C3 6501 och lite annat.... paketet var framme blixtsnabbt! har aldrig varit med om dess like!

Humlan92
2011-10-28, 09:18
Humlan92: Återigen trodde jag du skulle mejla mig innan rean. Nu köpte jag ju en annan rulle! :D Predatorn skulle ha sett så fin ut i min garderob eller på mina spön.

Hahaha, tycker inte riktigt du får till det med tajmingen....Nu har vi lagt ut ett gäng Beastmaster också, men du köpte kanske spö också :-)