Visa fullständig version : Ny gäddmetesida
grindpalm
2004-08-18, 12:54
Stiligt!!
När fick du ide'n till den sidan??
Iförrgår, hade inget att göra :)
En suverän sida, bra förklaringar så att även en novice fattar.
greyscale
2004-08-18, 13:32
Najs :)
Är det inte bättre att slå ihop den sidan med metesidan.se istället?
Nope, vill ha en sida enbart om gäddmetet då det är det som jag håller på med mest. Metesidan kommer att byggas om lite under hösten...
Kommer att utöka sidan lite efterhand.
Pike for life
2004-08-18, 22:24
Det Var en bra sida här kommer jag gå in tit som tet!!! Men vad kostar spöna du har på sidan???
Pike for life
2004-08-18, 22:36
Då tänker jag på fox`s spöna!!
Fox Xtreme? Tror dom ligger på 1695:-
Verkar som en toppensida! Hinner inte titta så länge nu för nu börjar skolan.. F*n!
Nu har jag tittat runt lite mer och sidan verkar super. Reder ut ett par frågetecken! Keep up the good work!
carpfenmazter
2004-08-19, 19:40
Haha syns ju hur tydligt som helst. Hur många sidor har du gjort i samma design och typsnitt nu Gute?
Något fel på designen? Jag gillar enkelt. Typsnittet är Verdana och Arial, dom mest använda samt dom som är enkalst att läsa.
Om det sedan kan klassas som att jag gör samma design kan ju disktueras.
carpfenmazter
2004-08-19, 20:22
Du verkar vara en duktig designer Mattias, men lite variation på typ.. loggan? skulle inte skada. Du som webdesigner borde veta hur viktig loggan är... Man kan göra saker enkla utan att göra det likadant=) Ta det som kreativ kritik, inte ett påhopp
jojo, loggan är jag väl inte nöjd med, blev lite trött på att hitta på en snygg så det blev som det blev. Ska dock försöka att få till en bättre, nångång när tiden räcker till :)