Visa fullständig version : Chat?
Vilka vill ha en chat vid fiskesnack?
Det var en väldigt bra ide!
Bergman.......jobba på!;)
tredje gången det kommer upp .tycker jag värkar bra!
Har inte sett det innan, hoppas på tredje gången gillt då:rolleyes:
kan ju använda irc.
quakenet
#fiskesnack
eller nåt liknande. inte så haj på irc... kanske kostar pengar att "regga" en kanal?
i vilket fall tycker jag det verkar lite onödigt. kanske försvinner massor med inlägg som kan va intressanta här på fiskesnack för folk som undrar/vill dela med sig av frågor eller svar.
Carlsson
2003-01-12, 21:42
Jag skulle inte våga starta en chat typ irc kanal nu när sidan håller på växa, OM man vill att sidan ska växa.
risken är att ett antal inlägg frågas å besvaras på chatten istället för att hamna på forumet. som jag skulle själv tycka var tråkigt, för destå fler trådar på fourumet destå mer atraktiv blir sidan.
men jag säger inte att man inte kan starta en typ irc kanal senare då sidan vuxit till sig.
jag har testat lagt upp en bot på #fiskesnack på ett nät och fick inga visiter då, med andra ord så är de inte många som söker efter fiske info på irc.
det är bara vad jag tycker, för sidan tycker jag är kalas, och den blir bara bättre å bättre.
Mvh: en som hoppas denna sida fortsätter att rocka hårt :headbang:
Jag är fortfarande lite kluven ... tror vi är lite "för små" fortfarande för att det ska vara roligt plus att forumet skulle användas mindre. Man kan ju alltid använda "Övrigt"-forumet som chat ... bara skapa en tråd i ämnet man vill snacka om ?
Jag kan göra en javachatt till er
:)
Quakear du lr ?:headbang:
Nope kostar inget på quakenet
Quakear?? spelar Quake? nää
Men CS
:headbang:
Jag kan iofs hålla med om att chansen troligen finns att fler skriver vid chatten istället för forumet vilket skulle vara trist:skaka: men om man har stadigt 25 pers. online skulle det kanske funka? :) :nej:
Går ju inte å lira Camperstrike.
:fuckoff2: ;)
nope. men det har blitt MÅNGA hundra timmar på UT
Har sett en del som har andra smilies, hur fixar man in dem? typ ;bomb; eller?
Jag tycker inte det är så många som är här inne samtidigt så en chat kan bli lite tråkit.
Risken är ju att den tar överhand också så att folk inte skriver så många inlägg och då blir det inte så mycket erfarenhetsutbyte som det är nu.
Originally posted by rapala
Har sett en del som har andra smilies, hur fixar man in dem? typ ;bomb; eller?
Han har lagt in den som image!!!
Jo, men jag tror mig har sett andra som har lagt in andra smilies. Men, jaja. Det kanske var images dom hade lagt ner.
Jag lirar Quake3 :) Bästa spelet
:hoppa:
Helr rätt Kurre skit kul spel .spelar du Rocket Arena också?
Fire Tiger
2003-01-13, 17:04
Det blir nog så att man "tar frågorna från forumet" och lägger dom i chatten. Det skulle ju kunna gå om fler registrerar sig!
Duktigt rapala du rättade inte ett stavfel i denna kategori! :wow3:
Originally posted by yoxler
Jag tycker inte det är så många som är här inne samtidigt så en chat kan bli lite tråkit.
Risken är ju att den tar överhand också så att folk inte skriver så många inlägg och då blir det inte så mycket erfarenhetsutbyte som det är nu.
Får hålla med här. Forumet måste bli större först.
//K
Originally posted by Ogge
Helr rätt Kurre skit kul spel .spelar du Rocket Arena också?
Det händer väll då och då att jag lirar Ra3 ;)
:hoppa:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.