Resultat 1 till 1 av 1
-
2010-05-20, 09:40 #1
erik walmann
Registered User
Fotoalbum: Länk här
Upplagda PB:n: Länk här
Placering i ligan: Länk här
Rekord: gjedde 13020gr
- Reg.datum
- Sep 2006
- Ålder
- 43
- Gilla
- 0
- Gillad 7 gånger i 7 inlägg
Erik Walmann: Rett og slett et godt tips.
Det er vel kun jeg i Norge som sitter med et par crank fra Stampe Lure. Etter å ha brukt den ene jeg har i dag i noe timer i gullgjeddasrike så tror jeg at noen allerede nå bør tenke på å skaffes seg en eller to.
David ( som var med meg på denne turen) var så dyktig å plukke ut den av kassa mi og på ikke alt for lang tid hadde den landet 3 gjedder og en mistet.
Gangen på den er noe av det råeaste jeg har sett og er nødt til å tvinge fisk opp for å ta den.

Så dette er vel en liten advarsel til trollere som er sugen på mye hugg, og det er kanskje forsendt når du mitt i sesongen og ser hva denne leverer av fisk for meg.
Et velment råd som bør vurderers av flere som har glad i hugg og litt andre ting en de vanlige betene.
Da har jeg advart dere ;-))))
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Liknande ämnen
-
Erik Walmann: AC er unik rett og slett !!!!
Av Erik Walmann i forum Företagsbloggar & pressmeddelandenSvar: 0Senaste inlägg: 2010-04-30, 08:30 -
Erik Walmann: Nå er det rett før ...........................
Av Erik Walmann i forum Företagsbloggar & pressmeddelandenSvar: 0Senaste inlägg: 2010-03-04, 23:50 -
Erik Walmann: Det er godt det er mørkt og kaldt i nord-sverige
Av Erik Walmann i forum Företagsbloggar & pressmeddelandenSvar: 0Senaste inlägg: 2010-02-16, 21:20 -
Erik Walmann: Drit tøffe rett og slett
Av Erik Walmann i forum Företagsbloggar & pressmeddelandenSvar: 0Senaste inlägg: 2010-02-16, 20:10 -
Erik Walmann: Det er visse beten som rett og slett er woowwww
Av Erik Walmann i forum Företagsbloggar & pressmeddelandenSvar: 0Senaste inlägg: 2010-02-08, 23:00

Svara med citat
Bokmärken