båtar, sportfiskare och deras dekaler! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

båtar, sportfiskare och deras dekaler!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Döskalledekaler är rätt coolt, allt annat går bort. Kanske man skulle kunna få företag betala spons (och slippa badwill) för att man INTE ska ha deras logo på sin skitbåt?
    Jag fiskar, därför ljuger jag.

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av ALQ
      som jag skrev, att du tycker att det är coolt och tufft är en åsikt som också räknas. av vem eller vad vet jag inte i o f s. hörde f ö att du nästan blev stämd av dom företagen som du har på din båt, ngt om att deras försäljning sjönk med över 90% efter det att du klistrat ditt deras namn på båten. så är ngn sur på det dåliga utbudet och höga priserna på fiskeprylar i sverige, så är det BBRF´s fel. så fort han nämner att han gillar ngn produkt eller företag så går dom i KK, vet att tex. berras på hornsgatan har varit en BBRF-favorit.

      Nja, eftersom jag är en cool och sval snubbe så kan jag kosta på mig att glida omkring med några reklamdekaler på båten, så att andra inte lika svala snubbar kan få bygga upp sitt ego genom att peka finger åt reklamtönten....Så fin och generös person är jag...
      Hälleflundrafiskare

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av ALQ
        tycker du att ha en FS-logga gör att båten ser ut som ett reklamlapptäcke? för det var ju faktiskt det frågan handlade om. att köpa en dekal för att stödja ngt man tycker om (att köpa en FS-dekal, är som att sponrsa FS och det vill man väl kanske visa om det ska vara ngn mening med det!) och en annan att klistra på massa reklamlappar. att ha sitt teamnamn eller ngn polares företagslogga eller en mätdekal är ju helt logiskt och vettig (i mitt tycke). men (JAG PERSONLIGEN) tycker att det ser fånigt ut med en MASSA reklamdekaler på en båt (eller bil eller annat), och vill veta om det är fler än jag som tycker det.
        Stämmer bra med min åsikt också...

        Har en mätdekal från Normark i båten och ett par dekaler från fiskeklubbar jag är med i på 'bärbara motorn', men sen är det nog...

        Vad gäller bilen så beställer jag den helst utan modellbeteckning och den enda dekalen som är tillåten är ett diskret S-märke (blir på nummerplåten på nästa bil). Men för att citera ALQ, det är vad jag personligen tycker .

        /D

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
        250 svar
        76 881 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Usling
        av Usling
         
        Startad av Reekie, 2021-11-04, 18:09
        73 svar
        4 916 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg aegon1
        av aegon1
         
        Startad av Strandberget, 2022-03-06, 21:39
        6 svar
        562 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg bandsmet  
        Startad av Henke E, 2022-10-10, 00:57
        32 svar
        2 366 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg lsjonsson  
        Startad av Usling, 2023-01-23, 10:49
        3 svar
        565 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg Usling
        av Usling
         
        Arbetar...
        X