Äckel peckel smäckel mcdonaldshelvete - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Äckel peckel smäckel mcdonaldshelvete

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Äckel peckel smäckel mcdonaldshelvete

Buss och tåg resa från Kivik igår då det blev för snöigt för fortsatt fiske. Väl i Lund äter jag snabbt en hamburgare på mcdonalds ( Subway hade inte öppet och jag hde inte tid att gå till burgerking) Den var blöt på ovansidan av brödet och smakade skit men jag åt upp den. DUmt gjort! Jag blev matförgiftad! Känns jävligt taskigt att jag ska däcka och spy fast jag inte drack en droppe! jag raglar hem i snöstormen men mår fördjävligt, det sista jag gjorde innan jag gick över till grannen om hjälp, var att sträcka mig mot datorn för att skriva arga inlägg om mcdonalsd på alla forum jag kunde hitta. Vilken pärs, jag misslyckades med att starta datorn!

Det här är inte första gången jag har varit med om att ha blivit matförgiftad på mcdonalds eller varit med när andra blivit det! HAr aldrig haft problemet med varken burgerking, max, A&W, dairy queen, whitespot eller wendys!
    Mitt krav på er är att ni verkligen tänker er för innan ni äter där för alla som äter på mcdonalds eller stöder dem på ett eller annat sätt är min personliga fiende+ risken att jag går in och skjuter sönder stället i en hämdaktion!
    Det är dagens härliga sanning!

Ska bli gott med Donken i kväll

Kommentera

tacka vet jag redig MAT burgare gillar jag inte alls förutom ev en fiskburgare då
      sigpic

Kommentera

Tillägger att jag vet några som la en MCdonalds hamburgare i en microvågsugn, "Köttet" Smälte fortare än osten!

Kommentera

burger king for life

Kommentera

När som helst finns det lite donken-mat innanför dörren

Kommentera

Mickey dee är schysstaste käket inget snack..På BK smakar ju allt fisk? Läbbigt..
              Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
              &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
              ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
              Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

tycker nog att macki donken är gaoast

Kommentera

Ursprungligen postat av theoneandonly Visa inlägg
                  Det här är inte första gången jag har varit med om att ha blivit matförgiftad på mcdonalds eller varit med när andra blivit det! HAr aldrig haft problemet med varken burgerking, max, A&W, dairy queen, whitespot eller wendys!
                  Mitt krav på er är att ni verkligen tänker er för innan ni äter där för alla som äter på mcdonalds eller stöder dem på ett eller annat sätt är min personliga fiende+ risken att jag går in och skjuter sönder stället i en hämdaktion!
                  Hmm... A&W, dairy queen, whitespot och wendy's finns väl bara i staterna eller? Har inte sett dom någon annanstans iaf. Jag kan ju fylla på med några andra jänkar-hak som provats utan prob isf. Dennis, Jack in the box, Carls Jr, In-n-out burger, Arby's, Fat burger har prövats utan besvär
                  Taco Bell's däremot har efter samtliga besök retat upp magen på någon i sällskapet.

Kommentera

Nej det mesta är ju bra men MCdonalds är oacceptabelt. Mcdonalds är fienden, Cephalus har bara inte förstått det men kommer göra det när han har varit med om liknande upplevelser. FYbubblan!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    11 svar
                    1 441 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    88 295 visningar
                    0 gillar