Buss och tåg resa från Kivik igår då det blev för snöigt för fortsatt fiske. Väl i Lund äter jag snabbt en hamburgare på mcdonalds ( Subway hade inte öppet och jag hde inte tid att gå till burgerking) Den var blöt på ovansidan av brödet och smakade skit men jag åt upp den. DUmt gjort! Jag blev matförgiftad! Känns jävligt taskigt att jag ska däcka och spy fast jag inte drack en droppe!
jag raglar hem i snöstormen men mår fördjävligt, det sista jag gjorde innan jag gick över till grannen om hjälp, var att sträcka mig mot datorn för att skriva arga inlägg om mcdonalsd på alla forum jag kunde hitta. Vilken pärs, jag misslyckades med att starta datorn!
Det här är inte första gången jag har varit med om att ha blivit matförgiftad på mcdonalds eller varit med när andra blivit det! HAr aldrig haft problemet med varken burgerking, max, A&W, dairy queen, whitespot eller wendys!
Mitt krav på er är att ni verkligen tänker er för innan ni äter där för alla som äter på mcdonalds eller stöder dem på ett eller annat sätt är min personliga fiende+ risken att jag går in och skjuter sönder stället i en hämdaktion!
jag raglar hem i snöstormen men mår fördjävligt, det sista jag gjorde innan jag gick över till grannen om hjälp, var att sträcka mig mot datorn för att skriva arga inlägg om mcdonalsd på alla forum jag kunde hitta. Vilken pärs, jag misslyckades med att starta datorn! Det här är inte första gången jag har varit med om att ha blivit matförgiftad på mcdonalds eller varit med när andra blivit det! HAr aldrig haft problemet med varken burgerking, max, A&W, dairy queen, whitespot eller wendys!
Mitt krav på er är att ni verkligen tänker er för innan ni äter där för alla som äter på mcdonalds eller stöder dem på ett eller annat sätt är min personliga fiende+ risken att jag går in och skjuter sönder stället i en hämdaktion!
sigpic

FYbubblan!
Kommentera