Fisketelefon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fisketelefon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Rospigg
    replied
    Har också avverkat X antal mobiler pga såna orsaker men skaffade i början av året en Samsung B2700 som är extra tätad och tåligare inte vattentät dock men den hänger med än och har fått stå ut med mycket av det som knäckt så många tidigare.

    Sonim XP3 är tätare och tåligare men dubbelt så dyr med sämre funktioner så den valde jag bort pga det och jag har inte ångrat mig, Samsungen hänger med hela dagar på sjön ofta liggandes på pulpeten oskyddad mot vädret men bara torka av och köra på hittils iaf. och en mobil som håller en hel fiskesäsong är nytt rekord för mig

    kameran på B2700 är OK för en mobilkamera, men som alltid inte jämförbar med ens den enklaste kompaktkamera, men för snapshots för datorn duger den bra.

    Lämna en kommentar:


  • Peje
    replied
    Jag har min mobil i en Zip-påse vid fisketuren!

    Lämna en kommentar:


  • Minax
    replied
    Jag har själv en Samsung B2700. Inte lika tålig som den Sonim XP3 Quest som vi har på jobbet, men å andra sidan har Samsungen lite fler funktioner, bland annat 3G, ficklampa och en ganska kass kamera.

    Lämna en kommentar:


  • phal
    replied
    En youtube länk också.

    http://www.youtube.com/watch?v=dhqs2qvCMB8

    Lämna en kommentar:


  • phal
    replied
    Det finns en mobil som heter Sonim XP3 Quest som tål det mesta. Den saknar dock 3G.

    http://www.sonimxp3.com/

    Lämna en kommentar:


  • Bomber_5000
    replied
    Ja hittar jag inte nån hållbarare telefon så funderar jag på att köpa nåt billigt skräp att ha på jobbet och på fisketurerna.

    Lämna en kommentar:


  • Discovery
    replied
    har själv

    har själv en telefon som klarar allt :P kommer inte i håg vad den heter det är nåt konstigt namn kan kolla på jobb i morgon . det är min jobbe telefon

    Lämna en kommentar:


  • Bomber_5000
    started a topic Fisketelefon

    Fisketelefon

    Hej på er.
    Nu är det såhär att jag avverkar mobiltelefoner i samma takt som fan vet vad. Inte en telefon har hållit ihop längre än ett halvår. Nu är min sony ericsson från april påväg in på lagning. Högtalaren skrapar. Största problemet ligger nog i att jag jobbar på en skitig industri, men även fiske, väta och allmänt övervåld ligger bakom alla haverier

    Har ni några tips på en 3g telefon som håller till vad som helst?

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
250 svar
77 379 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Usling
av Usling
 
Startad av Reekie, 2021-11-04, 18:09
74 svar
5 114 visningar
0 gillar
Senaste inlägg WalterChang  
Startad av Strandberget, 2022-03-06, 21:39
6 svar
567 visningar
0 gillar
Senaste inlägg bandsmet  
Startad av Henke E, 2022-10-10, 00:57
32 svar
2 375 visningar
0 gillar
Senaste inlägg lsjonsson  
Startad av Usling, 2023-01-23, 10:49
3 svar
570 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Usling
av Usling
 
Arbetar...
X