Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mora Of Sweden´s nya "överlevnadskniv"...
Collapse
X
-
En F1:a sviker aldrig!!Ursprungligen postat av mikidroid Visa inläggden dagen min F1 sviker blir det definitivt en Mora survival, F1:an är för övrigt min abosluta favorit, kör med en specialbeställd slida i kydex till den å den combon är riktigt grym!
Ha en riktig fin fiskesommar folkens!!
Och om helvetet fryser till is och F1:an sviker, så har man alltid sin A1:a...
Kommentera
-
I fiskelådan har jag bara billiga hultafors knivar som jag inte gråter om den trillar överbord eller liknande
Har en Helle Harding som följt mig sen jag 15år som följer mig i skog och mark, men letar efter en ny kniv för det ändamålet så jag tänker följa den här tråden och se vart den leder
Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!
Kommentera
-
Mina favorit knivar är dom gamla mora knivarna med laminatstål bladen, dom går böja tillbaka efter små våldsolyckor utan att dom går av och går att få sinnessjukt vassa om man vill
Men dom får man köpa på loppis om man vill ha för dom har inte gjorts på ett tag tyvärr !!Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!
Kommentera
-
Vad är egentligen funktionen med att bladet är tandat närmast skaftet på en överlevnadskniv? Syftar först och främst på Bear Grylls Gerber kniven. Är lite sugen på en bra tålig överlevnadskniv men kan nada om dem. F1 ser ju helt klart grym ut men lite för dyr till att börja med tror jag
Kommer väl inte använda den så jättemycket men prylgalen som man är så vill man ju ändå ha något schysst!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
11 svar
1 470 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg