Vart tog mästaren Micke Odell vägen? Samt fiskedrag? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart tog mästaren Micke Odell vägen? Samt fiskedrag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    De flesta har väl tv10 i sitt basutbud (förutsatt att man har TV), eller ..?
    Nästa avsnitt kommer på juldagen kl 13.
    Gråt inte...
    båten ligger i vassen still
    full med gäddor och braxar
    full med ålar och laxar
    (Alice Tegnér)

    Kommentera


    • #42
      Nä tacka vet jag en gnällig västmanlänning med en flaska Åbro och en obotligt dystopisk livsåskådning, undrar varför inte sådana gör fiskeprogram på tv

      Kommentera


      • #43
        Jag säger bara: Bengt Öste. Visst nappar det.

        Kommentera


        • #44
          Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
          Nä tacka vet jag en gnällig västmanlänning med en flaska Åbro och en obotligt dystopisk livsåskådning, undrar varför inte sådana gör fiskeprogram på tv
          Tyvärr är jag från tornedalen från början....har inge behov av uppmärksamhet heller..

          Vildmark/Fiske med Bobbo Nordensköld gillade jag när de gick -99 tror jag de va..

          Kommentera


          • #45
            Fast de finns även många fördelar i Williams program då han upplyser miljöproblem i våra vatten o sen att han besökare intressanta platser i programmen... Inte många fiskeprogram som tar upp miljön faktiskt.

            Kommentera


            • #46
              Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
              Jag säger bara: Bengt Öste. Visst nappar det.
              Och Fiska med Anders
              Gråt inte...
              båten ligger i vassen still
              full med gäddor och braxar
              full med ålar och laxar
              (Alice Tegnér)

              Kommentera


              • #47
                Mästaren?
                sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

                Kommentera


                • #48
                  Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
                  Nä tacka vet jag en gnällig västmanlänning med en flaska Åbro och en obotligt dystopisk livsåskådning, undrar varför inte sådana gör fiskeprogram på tv
                  jobbar på det....
                  Never let your memories be greater then your dreams...

                  I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                  5 svar
                  1 193 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg KerryBlair  
                  Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                  1 svar
                  292 visningar
                  2 gillar
                  Senaste inlägg rundowncommando  
                  Startad av Börnie, 2025-06-01, 17:18
                  7 svar
                  471 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg emelialucass  
                  Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:28
                  0 svar
                  66 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Team Colibri  
                  Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:30
                  2 svar
                  327 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg Team Colibri  
                  Arbetar...
                  X