Film: Pikehunt, Fear No Fish! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Film: Pikehunt, Fear No Fish!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Manhood
    replied
    Ursprungligen postat av CalleX
    Shit vad mycket personangrepp det har blivit på Flode då - han får väl säga vad fan han vill!?
    Kan bara instämma i introt - skitbra! Jävligt fräckt att ni fick med ett hugg så bra!!!
    Klart Flode får säga vad fan han vill, men då är det väl självklart att folk hugger tillbaka efter alla hans dryga kommentarer!

Lämna en kommentar:

• CalleX
    replied
    Ursprungligen postat av Jerkfiskaren
    Nice...Lordpike

Såg filmen precis och tycker den var klart godkänd. Kul att se några eldsjälar lägga ner tid på att ta med sig kameran ut i båten när de är fisken man vill åt. Och sen i slutet så blir de en bra film.
    Jag diggar starkt det svartvita introt med lite gammaldagsfilm-linjer över filmen. Den ser mer klar då. Och sen vet ju inte jag om ni fått hjälp.

Så jag kan bara hålla med "LordPike" att den där snubben Flode bara kan hålla sig borta.
    Tror han lider av något. Men men..

Snart är våren här då blir de fiske,..
    Shit vad mycket personangrepp det har blivit på Flode då - han får väl säga vad fan han vill!?
    Kan bara instämma i introt - skitbra! Jävligt fräckt att ni fick med ett hugg så bra!!!

Lämna en kommentar:

• Jerkfiskaren
    replied
    Filmen rockar

Nice...Lordpike

Såg filmen precis och tycker den var klart godkänd. Kul att se några eldsjälar lägga ner tid på att ta med sig kameran ut i båten när de är fisken man vill åt. Och sen i slutet så blir de en bra film.
    Jag diggar starkt det svartvita introt med lite gammaldagsfilm-linjer över filmen. Den ser mer klar då. Och sen vet ju inte jag om ni fått hjälp.

Så jag kan bara hålla med "LordPike" att den där snubben Flode bara kan hålla sig borta.
    Tror han lider av något. Men men..

Snart är våren här då blir de fiske,..
    Senast ändrad av Jerkfiskaren; 2006-03-08, 10:21.

Lämna en kommentar:

• matti
    replied
    Se on huva

Lämna en kommentar:

• Dman
    replied
    *nice* förutom att ni förvärrat situtionen yterligare!.Måste stå ut med 2 månader till av istäckta vatten här uppe ....

Lämna en kommentar:

• willey
    Guest replied
    någon som kan seeda plzz?

Lämna en kommentar:

• ryssmaffian
    replied
    Instämmer i hyllningskören, riktigt underhållande film. Många fina gäddor och en mindre fin Brynäsmössa

Lämna en kommentar:

• Wreckbender
    replied
    Mycket sevärd! Även för en gammel inbiten havsfiskare som jag. Å så gillade jag musiken!

Lämna en kommentar:

• qwerty
    replied
    Jag tyckte filmen var grym, inte alls av den dålig hemmagjorda kvalitet som jag hade väntat mig. Snygg bild fina gäddor och bra böjj på spöna! Keep up the good work!

Lämna en kommentar:

• LordBrotherX
    replied
    Yo Brorsan!

Gött att se att filmen har fått hyfsad respons, med tanke på att den var det allra första vi producerat.

Vårens fiske kommer att bli HETT!!! och när jag kommer hem på "leave" sen i april från den här skithålan KOSOVO så ska det FISKAS 25 timmar om dygnet i en vecka!!!

NÄSTA film kan jag ju hälsa alla fisketokiga likasinnade här på forumet kommer att bli GRYMT mycket hetare!

Ny kamerautrustning, bättre effekter, grymmare klipp... fetare MADAMER!

METAL!
    //BRORSAN!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
6 svar
1 189 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Piscantur stercore  
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:33
7 svar
1 195 visningar
4 gillar