Lordpike, jag kan inte se filmen, den är borta från piratebay, tog du bort den tack vare den där idioten flodde?
snälla ta tillbaka den, det kommer säkert bli en bra film och jag är redan positivt instäld till att se filmen Lord pike, En jävel som inte har kollat på hela filmen ska fan inte säga något, nu blir jag förbannad!
Lordpike, lägg upp den igen.
Den är säkert bra!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Film: Pikehunt, Fear No Fish!
Collapse
X
-
Guest repliedhej o hå, lever den här tråden fortfarande? ja jag har kvar filmen och ska se över mina förmågor o lägga upp den igen om det nu finns intresse. kommer en ny film snart med kan jag meddela men det är ett tag kvarUrsprungligen postat av schizoSka se om jag har kvar filmen. Är rädd att den kan ha gått försvunnen i en HD krasch jag hade för en tid sedan.
Men LordPike borde ju ha den liggande någonstans. Han är ju ändå skaparen.
Lämna en kommentar:
-
Ska se om jag har kvar filmen. Är rädd att den kan ha gått försvunnen i en HD krasch jag hade för en tid sedan.
Men LordPike borde ju ha den liggande någonstans. Han är ju ändå skaparen.
Lämna en kommentar:
-
jag skulle också vilja se den.Ursprungligen postat av MinaxHade vart trevligt om någon kunde lägga upp den på google video eller något. Ifall trådskaparen inte misstycker.
Nätverket jag sitter på tillåter inte torrents och liknande och man är ju grymt sugen på att se filmen!
Lämna en kommentar:
-
Hade vart trevligt om någon kunde lägga upp den på google video eller något. Ifall trådskaparen inte misstycker.
Nätverket jag sitter på tillåter inte torrents och liknande och man är ju grymt sugen på att se filmen!
Lämna en kommentar:
-
är det bara jag som inte kan få tag i torrent filen? datorn säger att det är problem med sökmotorn eller så är tpb nere....
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
|
5 svar
1 191 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg