Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Film: Sveriges Mesta Fisk - Ny film från Sportfiskarna och Freewater Pictures
Collapse
X
-
Till dom fantastiska Freewater Pictures vill jag bara knäböja. Har hyllat dom förr och gör de igen. Ni är gudar på de ni gör. Önskar jag hade haft orken en gång i tiden att bry mej om skolan och iaf försökt att bli som Fränstam elle Freewater och därefter kunnat jobba med de man älskar och framföra allt brinner för. All heder åt Fränstam och sportfiskarna.
-
Guest repliedJag gillar verkligen blandningen av fiske och fiskevård, och så var det många fina scener!
Lämna en kommentar:
-
Magiskt! Först började någon här hacka lök här mitt i introduktionen tror jag, freewater är SÅ bra på att fånga känslor i allt, nostalgi, vemod, glädje, spänning, avslappning, så. jävla. bra.
Och vilket vansinnigt dubbelhugg med gäddorna där! På abborreprylar dessutom!
Lämna en kommentar:
-
Vilken oerhört bra film både sett till informationen som till produktion, Mycket bra!
Lämna en kommentar:
-
Instämmer helt men adderar På Spåret till ekvationen.Ursprungligen postat av Andy Lee Johansson Visa inläggDå var fredagskvällen räddad med denan film + Fly vs Jerk.
Lämna en kommentar:
-
Då var fredagskvällen räddad med denan film + Fly vs Jerk.
Riktigt kul med dessa sammarbeten som gör att ännu mer fiske letar sig ut i vårt avlånga land.
Good work!
Lämna en kommentar:
-
Film: Sveriges Mesta Fisk - Ny film från Sportfiskarna och Freewater Pictures
Under ett års tid har vi följt Sveriges mesta fisk - abborren. Följ med biologerna Lars Ljunggren och Tobias Fränstam på en resa genom Freewater Pictures lins. Hjälp oss sedan sprida fiskeglädje och fiskevård genom att dela filmen. Tack!
"Detta är den tredje filmen i samarbetet med Sportfiskarna. Sveriges mesta fisk är uppföljaren till En miljon gäddor och Silverskatten som du kan hitta här på vår Youtubekanal.
Vi har följt Sveriges mesta fisk, abborren, under ett års tid. Dokumenterat provfisken och fiskvårdsåtgärder som sportfiskarna genomfört. Detta är resultatet."
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=b8su9fBQLcw
Sportfiskarnas YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCsd...VA980Au5fiNThg
Frewater Pictures YouTube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC1c...W3IhfGHDu-h7lQSenast ändrad av Bergman; 2017-02-17, 06:49.
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Westermark, 2017-09-30, 20:39
|
3 svar
1 435 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg