Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pike Fight 2017 - Alla 6 avsnitt
Collapse
X
-
-
Två nya trailers så här i sista stund
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=zC8cXZ6mc40
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=gx-7RlzuiXY
Lämna en kommentar:
-
Finalavsnittet sänds imorgon och inte på tisdag som de andra sänts. Bara så ni inte missar det
Lämna en kommentar:
-
Perch fight?Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inläggKänner nästan att man får lite ångest över att sista avsnittet är nu i veckan... Vad ska man nu se fram emot varje vecka?
Vad ska man titta på hela vintern när isen ligger
Lämna en kommentar:
-
Känner nästan att man får lite ångest över att sista avsnittet är nu i veckan... Vad ska man nu se fram emot varje vecka?
Vad ska man titta på hela vintern när isen ligger
Lämna en kommentar:
-
Sjukt bra som vanligt! O nu kör ju till och med Ronny spinnerbait för o dra upp nån gäddor.! Fattar dock inte hur det kan va denna jäkla priser på spinnerbait. Ta tex Instant spinnerbait som Tobias kör med. Själva galgen med en sked kostar 89:- !! Sen ska man ha krok o jigg eller ngt annat o pynta med.
Tog ca 90 sekunder o fixa till en galge nog så fin som de som säljs när jag prova idag. Och utan en massa dyra prylar.
En 1,6mm rostfri tillsats till tigsvetsen och en spetsig tång. Woala!
Lämna en kommentar:
-
Haha. Jag har flera olika spinnerbaits och alla fångar fisk. För mig handlar det mer om på vilket djup de går. Och färgen givetvis. En fördel med rad dog som jag ser det är att dess "tufs" är gjord i ett material som inte suger åt sig vatten och håller sig stor även i vått tillstånd vissa spinnerbaits med "tufs" i naturmaterial blir rätt spinkiga i vattnet
Jag är helt överens med Henke om orsaken till att gäddan hugger på spinnerbaits. Inte för att jag på något sätt har hans erfarenhet, bara att jag tycker mig ha märkt samma sak. Att gäddan tycks hugga på ren reflex när den där konstiga klädhängaren passerar i vattnet med massor av ljud, reflexer och vibrationer. Menar, vilken sort betesfisk ser ut som en klädhängare?Senast ändrad av Mankan G; 2017-10-25, 09:14.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
|
5 svar
1 081 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg