Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Bergman
    replied
    Sjukt bra final! Vilka fiskar som kom upp under sista dagen

    Lämna en kommentar:


  • widetrak
    replied
    Ursprungligen postat av BrainDisorder Visa inlägg
    Så jävla bra, kan tänka mig att folk som inte gillar fiske eller vet vilka dessa sportfiskeprofiler är skulle t.om tycka Pike Fight vore spännande att följa.
    Grymt magiska fiskar och stort grattis till vinnarna, det har ni verkligen gjort er förtjänta utav!
    Frugan och äldsta sonen har faktiskt suttit med o kollat så det är precis som du säger. Bra produktion och spännande att följa. Det är lite som SM-veckan på TV, man kan fastna framför varpa eller enduro eller vad fan som helst

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Det var ren magi i biosalongen vilket J-a Liv det blev när Rapalas 118 bärgades och liv blev det igen när dom lite senare drog sin 114
    Mäktigt.
    Hatten av för Rapala
    Längtar redan till nästa, vilken produktion så hatten av även för Freewater pictures och Söders

    Lämna en kommentar:


  • BrainDisorder
    replied
    Så jävla bra, kan tänka mig att folk som inte gillar fiske eller vet vilka dessa sportfiskeprofiler är skulle t.om tycka Pike Fight vore spännande att följa.
    Grymt magiska fiskar och stort grattis till vinnarna, det har ni verkligen gjort er förtjänta utav!

    Lämna en kommentar:


  • storfiskarn81
    replied
    Finalen va grymt bra!

    Lämna en kommentar:


  • Bergman
    replied
    Finalavsnittet är nu släppt


    Länk: https://www.youtube.com/watch?v=123bu1xDThM

    Lämna en kommentar:


  • anteman
    replied
    För den som inte tävlat så kan känslorna förefalla överdrivna (vilket de kanske delvis är med kamera närvarande) men deltagande i fisketävlingar höjer pulsen, iaf för mig.

    Intressant faktiskt att se dynamiken bland paren... ABU är ett nytt par och de, främst Evelina försöker hitta en nivå och anpassar sig till professor Fränstam som kan vara lite väl styrande och ställande i min smak...

    Rapala är som ler och långhalm, analyserande, synkade och i fas på många sätt, likaså Söders, bra dock att Henke är tålig, "de e inte sant" så tålig han är när kollegans gäddor kliver av...

    "Minken" i Westin har det nog lättare i år än när "gringubben" Ronny styrde å ställde i båten, som den rutinerade guidekapten han är...

    Claes får smaka på nästan egen gammal medicin och är inte helsåld på receptet... han e ju frisk nu i vart fall lite äldre...

    Underhållande är det i vart fall!

    Lämna en kommentar:


  • Swappo
    replied
    Glöm inte att det är klippt också...
    Vi får kanske se 30 sekunder av vad som utspelar sig under en timme, och har ingen aning om vad som händer övriga 59:30 den timmen...

    För övrigt så kan väl Claes ha en dålig dag av andra anledningar vilket gör att han håller igen lite... Typ sovit dåligt eller vad som helst egentligen.


    Oavsett vilket så är det sjukt kul att se hur övertaggade lagen är för lite reklam som det ju egentligen är. Som publik är det ju bara att tacka och ta emot, och njuta så länge det varar...

    Lämna en kommentar:


  • tintin_jkpg
    replied
    Ursprungligen postat av _Ekman_ Visa inlägg
    men ja måste nog säga att i pikefight 2018 har han varit kort och snäst av snoken flera ggr, kanske borde byta namn till surzonker
    Du menar att Claes har mognat på de senare åren, det är väl bra? Jag har också sett honom i många produktioner och sett hur han gått från att vara ett irritationsmoment till att han faktiskt visar mognad och därmed blir intressant att se. Jag skulle förstå Claes om han kastade Snoken överbord och körde iväg, jag skulle aldrig fiska en hel dag med någon som är så överdriven konstant. Det värsta är hur alla följande fiskar är 100+, hur han söker uppmärksamhet och att allt ska överdrivas.

    Jag gissar att de som gillar sånt beteende är just de som sitter och tittar på twitch (och till och med betalar för skiten) när någon snubbe fraggar folk och skriker åt skärmen vilka losers de är som inte kan hålla sig i liv.

    Jag föredrar ABUs Tobias Fränstam alla dagar i veckan. Han blir uppspelt när det finns anledning, inte i tid och otid bara för att han tror att det blir "bättre tv" för att han låtsas att den där 58cm-gäddan som följde efter betet var en 100+ best och skriker:
    -Såg du? Såg du? Jävlar vilken fisk! Den där var 100+ alla dar i veckan!

    Känslor i tävlingen är jag absolut inte emot så missförstå mig inte. Men överdrivna människor är något jag alltid haft och alltid kommer att ha svårt för. Oavsett om de är det omedvetet och det är sådana de är som personer.

    Lämna en kommentar:


  • _Ekman_
    replied
    Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
    Haha ja det känns som om Claes blir mer o mer irriterad på snoken för varje avsnitt
    Jag är nog som dom flesta fiskeintresserade dvs ja har sett ALLT som kommer från sverige, och där clas svartzonker har vart med bla i det där fiskeprogrammet med kändisar etc, i varje klipp clas är med i finns ord som magiskt och kärlek med i varannan mening men ja måste nog säga att i pikefight 2018 har han varit kort och snäst av snoken flera ggr, kanske borde byta namn till surzonker Sen måste ja nog säga att alla lag är roliga att kolla på men på Daniel och Tobias märker man verkligen att dom älskar fiske,

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
22 svar
10 065 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
11 svar
956 visningar
7 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
20 svar
1 963 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Letho
av Letho
 
Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
6 svar
1 084 visningar
1 gilla
Senaste inlägg banmincer  
Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
3 svar
555 visningar
1 gilla
Senaste inlägg lsjonsson  
Arbetar...
X