Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #71
    Ursprungligen postat av _Ekman_ Visa inlägg
    men ja måste nog säga att i pikefight 2018 har han varit kort och snäst av snoken flera ggr, kanske borde byta namn till surzonker
    Du menar att Claes har mognat på de senare åren, det är väl bra? Jag har också sett honom i många produktioner och sett hur han gått från att vara ett irritationsmoment till att han faktiskt visar mognad och därmed blir intressant att se. Jag skulle förstå Claes om han kastade Snoken överbord och körde iväg, jag skulle aldrig fiska en hel dag med någon som är så överdriven konstant. Det värsta är hur alla följande fiskar är 100+, hur han söker uppmärksamhet och att allt ska överdrivas.

    Jag gissar att de som gillar sånt beteende är just de som sitter och tittar på twitch (och till och med betalar för skiten) när någon snubbe fraggar folk och skriker åt skärmen vilka losers de är som inte kan hålla sig i liv.

    Jag föredrar ABUs Tobias Fränstam alla dagar i veckan. Han blir uppspelt när det finns anledning, inte i tid och otid bara för att han tror att det blir "bättre tv" för att han låtsas att den där 58cm-gäddan som följde efter betet var en 100+ best och skriker:
    -Såg du? Såg du? Jävlar vilken fisk! Den där var 100+ alla dar i veckan!

    Känslor i tävlingen är jag absolut inte emot så missförstå mig inte. Men överdrivna människor är något jag alltid haft och alltid kommer att ha svårt för. Oavsett om de är det omedvetet och det är sådana de är som personer.

    Kommentera


    • #72
      Glöm inte att det är klippt också...
      Vi får kanske se 30 sekunder av vad som utspelar sig under en timme, och har ingen aning om vad som händer övriga 59:30 den timmen...

      För övrigt så kan väl Claes ha en dålig dag av andra anledningar vilket gör att han håller igen lite... Typ sovit dåligt eller vad som helst egentligen.


      Oavsett vilket så är det sjukt kul att se hur övertaggade lagen är för lite reklam som det ju egentligen är. Som publik är det ju bara att tacka och ta emot, och njuta så länge det varar...

      Kommentera


      • #73
        För den som inte tävlat så kan känslorna förefalla överdrivna (vilket de kanske delvis är med kamera närvarande) men deltagande i fisketävlingar höjer pulsen, iaf för mig.

        Intressant faktiskt att se dynamiken bland paren... ABU är ett nytt par och de, främst Evelina försöker hitta en nivå och anpassar sig till professor Fränstam som kan vara lite väl styrande och ställande i min smak...

        Rapala är som ler och långhalm, analyserande, synkade och i fas på många sätt, likaså Söders, bra dock att Henke är tålig, "de e inte sant" så tålig han är när kollegans gäddor kliver av...

        "Minken" i Westin har det nog lättare i år än när "gringubben" Ronny styrde å ställde i båten, som den rutinerade guidekapten han är...

        Claes får smaka på nästan egen gammal medicin och är inte helsåld på receptet... han e ju frisk nu i vart fall lite äldre...

        Underhållande är det i vart fall!

        Kommentera


        • #74
          Finalavsnittet är nu släppt


          Länk: https://www.youtube.com/watch?v=123bu1xDThM
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

          Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

          Kommentera


          • #75
            Finalen va grymt bra!

            Kommentera


            • #76
              Så jävla bra, kan tänka mig att folk som inte gillar fiske eller vet vilka dessa sportfiskeprofiler är skulle t.om tycka Pike Fight vore spännande att följa.
              Grymt magiska fiskar och stort grattis till vinnarna, det har ni verkligen gjort er förtjänta utav!
              2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2019
              2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2020
              2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2021
              8:e plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2022
              2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023

              Kommentera


              • #77
                Det var ren magi i biosalongen vilket J-a Liv det blev när Rapalas 118 bärgades och liv blev det igen när dom lite senare drog sin 114
                Mäktigt.
                Hatten av för Rapala
                Längtar redan till nästa, vilken produktion så hatten av även för Freewater pictures och Söders
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

                Kommentera


                • #78
                  Ursprungligen postat av BrainDisorder Visa inlägg
                  Så jävla bra, kan tänka mig att folk som inte gillar fiske eller vet vilka dessa sportfiskeprofiler är skulle t.om tycka Pike Fight vore spännande att följa.
                  Grymt magiska fiskar och stort grattis till vinnarna, det har ni verkligen gjort er förtjänta utav!
                  Frugan och äldsta sonen har faktiskt suttit med o kollat så det är precis som du säger. Bra produktion och spännande att följa. Det är lite som SM-veckan på TV, man kan fastna framför varpa eller enduro eller vad fan som helst

                  Kommentera


                  • #79
                    Sjukt bra final! Vilka fiskar som kom upp under sista dagen
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                    Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                    Kommentera


                    • #80
                      Jag som tittade med hörlurar på skrämde livet ur familjen när Rapala landade jättarna! Grattis
                      Non é pericoloso sporgersi

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
                      22 svar
                      10 059 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
                      11 svar
                      951 visningar
                      7 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
                      20 svar
                      1 859 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg Letho
                      av Letho
                       
                      Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      6 svar
                      1 069 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg banmincer  
                      Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
                      3 svar
                      543 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Arbetar...
                      X