Perch Fight 2019 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Perch Fight 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Tycker att det är roligt att kolla på dessa program, men kan ibland inte låta bli att undra hur det skulle se ut om man inte hade elektronik för 100-tusentalskronor och båtar som går i 50+ knop....DET skulle verkligen sätta skickligheten på prov. Fast å andra sidan skulle det förmodligen bli rätt trista program då :-)

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av TiSo Visa inlägg
      Tycker att det är roligt att kolla på dessa program, men kan ibland inte låta bli att undra hur det skulle se ut om man inte hade elektronik för 100-tusentalskronor och båtar som går i 50+ knop....DET skulle verkligen sätta skickligheten på prov. Fast å andra sidan skulle det förmodligen bli rätt trista program då :-)
      Jag brukar trösta mig med att även dessa proffs med all sin teknik och erfarenhet fårdåligt utfall ibland (precis som jag för det mesta)
      Non é pericoloso sporgersi

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av DJ Mqt Visa inlägg

        Jag brukar trösta mig med att även dessa proffs med all sin teknik och erfarenhet fårdåligt utfall ibland (precis som jag för det mesta)
        Ja, se hur det gick för Westin sista dagen ifjol. Eller Savage Gear första halvan av dag 1 i år.

        Sjö X sätte rju erfarenheten och kunskapen om fiskens levnadsvanor på prov ordentligt. Jag tycker dessutom att det är kul att de förlagt produktionen till ställen där de inte bara skopar upp kilosfiskar, utan deras storlekar på fisk verkar vara lite mer som det är för gemene man som fiskar.

        Kommentera


        • #14
          Jag saknar dock Tobias/ABU jättemycket i årets upplaga. Är det någon som vet vad som händer med ABU framledes?

          Kommentera


          • #15
            Synd att inte ABU är med, helt klart. Är det idag nästa avsnitt kommer? Någon som vet hur dags?
            Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

            Kommentera


            • #16
              Ursprungligen postat av Geronimo Visa inlägg
              Synd att inte ABU är med, helt klart. Är det idag nästa avsnitt kommer? Någon som vet hur dags?
              20:00!

              Kommentera


              • #17
                Ursprungligen postat av Luthman Visa inlägg

                Ja, se hur det gick för Westin sista dagen ifjol. Eller Savage Gear första halvan av dag 1 i år.

                Sjö X sätte rju erfarenheten och kunskapen om fiskens levnadsvanor på prov ordentligt. Jag tycker dessutom att det är kul att de förlagt produktionen till ställen där de inte bara skopar upp kilosfiskar, utan deras storlekar på fisk verkar vara lite mer som det är för gemene man som fiskar.
                Visst är det så att ibland hjälper inte all elektronik i världen, och tur är väl det. Jag tycker också att sjö X-avsnitten visar att dessa proffs är jäkligt duktiga fiskare generellt som även utan elektronik skulle fiska sk..en ur mig alla dagar i veckan...

                Kommentera


                • #18
                  Säljs det biljetter till en visning av sista avsnittet. Är det i så fall om 2 veckor?

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av Rexan Visa inlägg
                    Säljs det biljetter till en visning av sista avsnittet. Är det i så fall om 2 veckor?
                    Är det inte Pikefight som har så ? Eller kör dom även så på denna produktion
                    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                    Flugfiske är en Livs-stil
                    2016 har jag blivit Multifrälst

                    Kommentera


                    • #20
                      Ursprungligen postat av TiSo Visa inlägg
                      Tycker att det är roligt att kolla på dessa program, men kan ibland inte låta bli att undra hur det skulle se ut om man inte hade elektronik för 100-tusentalskronor och båtar som går i 50+ knop....DET skulle verkligen sätta skickligheten på prov. Fast å andra sidan skulle det förmodligen bli rätt trista program då :-)
                      Leker med tanken att dom skulle ha haft med ett osponsrat amatörlag i en gammal läckande roddbåt eller fiskekajak utrustade med gopros och sin egna fiskeutrustning som vinner alltihopa.

                      Eller ett par lokala förmågor i sina egna svenssonbåtar som gästlag vid varje sjö.
                      Det hade varit roligt.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
                      22 svar
                      10 065 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
                      11 svar
                      956 visningar
                      7 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
                      20 svar
                      1 965 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg Letho
                      av Letho
                       
                      Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      6 svar
                      1 085 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg banmincer  
                      Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
                      3 svar
                      556 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Arbetar...
                      X