Abborrefemman 2019 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Abborrefemman 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • KnudorFnugelfufen
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Precis Allt är bättre än KG "svengelska" om dom inte bättrat sig. Slutat helt att titta på den kanalen.

    Till Abborrfemman
    Jag fullständigt älskar denna twist, fiska på lika villkor sätter fiskaren på prov
    Lubbe har ju sin charm precis som Robbo hade
    Sen som Skåning måste jag säga att Skånepågarna ser ut att ha förbannat roligt när dom fiskar Den båten skulle jag vilja följa med i 1 dag eller 2
    Om jag skulle lära mig nåt skulle jag hänga med i Westinbåten. Om jag skulle ha kul skulle jag parkera arslet i Sportfiskegigantens båt, för som sagt, de verkar ha jävligt roligt. Faktum är att det gett lite...feeling...för butiken som sådan. Inte omöjligt att jag väljer dem (har handlat där för oändligt länge sen) nästa gång jag skall handla nåt, just för att de verkar vara så sköna lirare. Fem poäng till Gryffindor.

    Säger en i södra norrland boendes utflyttad ståkkholmare.

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Precis Allt är bättre än KG "svengelska" om dom inte bättrat sig. Slutat helt att titta på den kanalen.

    Till Abborrfemman
    Jag fullständigt älskar denna twist, fiska på lika villkor sätter fiskaren på prov
    Lubbe har ju sin charm precis som Robbo hade
    Sen som Skåning måste jag säga att Skånepågarna ser ut att ha förbannat roligt när dom fiskar Den båten skulle jag vilja följa med i 1 dag eller 2

    Lämna en kommentar:


  • frusnahjältar
    replied
    En enda stor reklamproduktion, tröttsamt...
    Sen att lyssna på en bajsnödig Lubbe i 90min gjorde ju inte saken bättre.

    Lämna en kommentar:


  • joens
    replied
    Tyckte det var trevligt.
    Kunde titta utan att tycka saker var för störande för att stänga av. Tycker att Lubbe gör det bra, annorlunda men inte sämre.
    Riktigt roligt upplägg med att ta med en leverantör med. Frågan är ju om det blir lite "leverantörer mot butiker" i slutet när man räknar ihop poängen. Är ju lite skoj.

    Lämna en kommentar:


  • Geronimo
    started a topic Abborrefemman 2019

    Abborrefemman 2019

    Typ samma upplägg som Gäddfemman men med tillägget att de använder samma grejer och att tillverkaren också har ett team med.
    Kul upplägg och ganska avslappnad stämning jämfört med många andra liknande program. Saknar Robbo som speaker dock, tycker inte riktigt Lubbe fyller de skorna,

    https://www.youtube.com/watch?v=_BJlntArc4s&t=1719s

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
22 svar
10 065 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
11 svar
956 visningar
7 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
20 svar
1 959 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Letho
av Letho
 
Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
6 svar
1 083 visningar
1 gilla
Senaste inlägg banmincer  
Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
3 svar
552 visningar
1 gilla
Senaste inlägg lsjonsson  
Arbetar...
X