Tips på bra fisketävlingar på Youtube? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på bra fisketävlingar på Youtube?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• MathiasJK
    replied
    Tack för lite nya kanaler att följa.

Personligen hamnar kanalgratis i gruppen av program man inte tittar på aktivt, förutom Fly VS Jerk. Resten känns alldeles för riktat till en åldersgrupp jag inte i närheten tillhör med mina 36 somrar. Förstår att det drar mycket tittare av yngre modell men för mig blir det lite för mycket bolibomba av det hela.

Funkar att ha rullande i bakgrunden men jag hämtar varken inspiration eller tips därifrån trots IRL vän tipsat om kanalen.

Jag är på alla sätt en nybörjare med ca 9 mån gäddfiske under bältet men känner likväl att det inte finns något lärande att hämta där.

Fungerar att ha rullande i bakgrunden dock.

Whitewater label med Sean Witt, Trumman/CWC och LMABUK innan dom bytte namn till pike&perch och bytte värd var helt klart mest lärorikt av det jag hittat. Sen Dan Bucknsll slutade/gav iväg kanalen så slutade jag titta faktiskt.

Man får absolut inte glömma Pikeknights svenska kanal, där väntar jag på nya avsnitt. Mini är verkligen metodisk och testar massa nytt som jag sen snöat vidare på

Utan tvekan bästa gäddkanalen. Jakt på taggiga löjor är helt ointressant för mig.

Snagged bros från UK är underhållande att titta på trots deras PF sponsring.

Fridens!

​​​​​

​​​​​

​​

​​
    ​​​​
    ​​​​​​
    ​​​​​​

​​​

Lämna en kommentar:

• Anders G
    replied
    Tycker överlag att de flesta fisketävlingar/ produktioner ska minskas. Förstör väldigt mkt. Få ett fiskekort i Hossmoån nu förtidien är nästan omöjligt efter alls videos därifrån. Fiska Gädda I Vänern gjorde man ostört förut innan Söders pike fight förstörde allting..

Lämna en kommentar:

• Cosmoz 08
    replied
    Nu har nästa säsong börjat på EFL, fantastisk start på borre fisket i Holland ser framemot nästa avsnitt

Lämna en kommentar:

• woodtease
    replied
    Jag tittar ofta på kanalen "kanalgratisdotse", du kan kolla in den

Lämna en kommentar:

• AbborrEntusiast
    replied
    GGA-kampen av Mårten Johansson är att rekommendera. Ingen marknadsföring av produkter (förutom möjligtvis Atom) med mysig och skön stämning

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    YPC var lite intressant i upplägget, de pratar engelska och med bass på menyn det lilla jag nu sett även om Mike I är överdramatisk… Tråkigt att tyskarna som kommenterar i tråden inte skriver på engelska…

Lämna en kommentar:

• shove82
    replied
    https://www.youtube.com/@CanalOutdoor/videos Finsk kanal med tävlingar i pikefight/perchfight stil. Första säsongen har svensk text, resten engelsk.
    https://www.youtube.com/@skittfiske/videos Norsk kanal, har 1 säsong av PerchBattle från i fjol. Flera svenskar med och tävlar.
    https://www.youtube.com/@Jiggarnu/videos Jiggar.nu har PredaTour från förra året, typ predatorfight fast med flera arter.
    https://www.youtube.com/@UpplevSportfiskecenter/videos Upplev har sina Kundkampen tävlingar. 3st filmer finns. Är endast 1 avsnitt per gång dock, men rätt roligt.

Lämna en kommentar:

• Johaan
    replied
    Brandon Palaniuks youtubekanal tycker jag kul om man vill få en inblick i basstouren. Bra producerade sammandrag från varje tävling osv.

Lämna en kommentar:

• Cosmoz 08
    replied
    39hrs från uncut angling är en favorit

Lämna en kommentar:

• Letho
    replied
    Ursprungligen postat av Julle68 Visa inlägg
    hechtundbarsch.de har några bra produktioner. Kolla YPC Bass 2023 med bl.a. Daniel Nilsson och Mike Iaconelli
    Stort tack! Ska kolla in det

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Henke E, 2023-04-30, 21:59
13 svar
2 402 visningar
1 gilla
Senaste inlägg JerryBlinken  
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
5 svar
1 066 visningar
1 gilla