Ursprungligen postat av Öresundsfiske
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lite tumlare i Öresund
Collapse
X
-
What an amazing experience. Watching porpoises up close for 20–25 minutes must have been unforgettable, especially when they returned for a second show.
-
Do that. I will this fall start to get more serious. I planned 2024 to be that but due to some personal issues the nr of fishing events has been much lower than expected but from October "my life will start" againUrsprungligen postat av kiaolsI intend to document my fishing excursions on film more frequently this year. I just got a new camera
run 3
I will put my films here: https://www.youtube.com/@Sportfishing%C3%96resund
Lämna en kommentar:
-
Fina filmer. Har börjat prenumera på kanalen.Ursprungligen postat av Öresundsfiske Visa inläggHade en liten "Tumlarstund" för 2 år sedan.
De höll på i 20-25 min innan vi vågade börja fiska. När vi bytte position kom de tillbaka och höll show igen. Det är magnifika djur och det är en ynnest att kunna sitta där i båten och se skådespelet:
https://youtu.be/V29Ewk0SdYQgeometry dash subzero
I år hoppas jag på fler kontakter och då ffa med Tonfisken.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Bad tuesday or type-OUrsprungligen postat av Smolt Visa inläggHmmm, är inte iden med AI göra våra liv enklare och bekvämare. Nu känns det som att risken för hjärtinfarkt är överhängande
Känns långt bort att sån här skit skall ta över några jobb
Lämna en kommentar:
-
Hmmm, är inte iden med AI göra våra liv enklare och bekvämare. Nu känns det som att risken för hjärtinfarkt är överhängande
Känns långt bort att sån här skit skall ta över några jobb
- Gillar 3
Lämna en kommentar:
-
Tackar. Håller helt med.Ursprungligen postat av Xerup Visa inläggKul att se! Skönt att slippa se någon som "produkttestar" en jävla massa skit för omväxlings skull. Tumme upp!
Skall försöka filma mina fisketurer lite oftare i år. Har köpt ny kamera och lite olika mounts.
Jag saknar filmer som innehåller mer teknik och tips än bara flashiga sekvenser och produktplacering
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Kul att se! Skönt att slippa se någon som "produkttestar" en jävla massa skit för omväxlings skull. Tumme upp!
Lämna en kommentar:
-
Lite tumlare i Öresund
Hade en liten "Tumlarstund" för 2 år sedan.
De höll på i 20-25 min innan vi vågade börja fiska. När vi bytte position kom de tillbaka och höll show igen. Det är magnifika djur och det är en ynnest att kunna sitta där i båten och se skådespelet:
I år hoppas jag på fler kontakter och då ffa med Tonfisken.Senast ändrad av Öresundsfiske; 2024-03-16, 12:02.Taggar: Ingen
- Gillar 4
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Westermark, 2017-09-30, 20:39
|
3 svar
1 434 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg