Snacka om att vara galna! Dem skrämde nog all fisk som fanns i den tjärnen för resten av den dagen.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Öring. 5,6kg - galna norrmän
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Var det en sån du hoppades på vid virveln uppe vid Guttudalskojan? Det där stället du har foto på och där jag brukar ta vatten till matlagningen?
Gott Nytt Åt förresten? Ska jag slå till boken eller tänker du köpa Öring på Tradera i kväll?Må vi alla ha ett intressant fiske!
-
Shit vad norrmänn är galna!Ursprungligen postat av karki Visa inläggSnacka om att vara galna! Dem skrämde nog all fisk som fanns i den tjärnen för resten av den dagen.
http://www.youtube.com/watch?v=cIoQY...eature=related
Kolla in denna länken med kanske ännu galnare norrmän:
Kommentera
-
Jag hade tänkt och lägga ett bud på den snart. Men du har väl den redan? Priset är verkar ju inte gå för så högt.Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggVar det en sån du hoppades på vid virveln uppe vid Guttudalskojan? Det där stället du har foto på och där jag brukar ta vatten till matlagningen?
Gott Nytt Åt förresten? Ska jag slå till boken eller tänker du köpa Öring på Tradera i kväll?
Kommentera
-
Ikväll gick den auktionen ut som jag tipsade dig om tidigare. Slutpris 175:- + frakt. Boken väger ca 700g så paketet/brevet kommer rimligen under kilot.Ursprungligen postat av karki Visa inläggJag hade tänkt och lägga ett bud på den snart. Men du har väl den redan? Priset är verkar ju inte gå för så högt.
Det finns ett till på gång med hårda pärmar och trasigt omslag. Ser kanske nte så snyggt ut men innehållet är kanske viktigast.
Håll flukten öppen!
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Nästa Öring går under klubban den 4/1. Jag har boken och behöver inte en till.
Vill du ha den bör du nog vara med den sista minuten. Auktionsrävarna kliver då fram ur skuggorna och lägger sina maxbud. Det kan höja priset avsevärt. Anledningen till det är att de inte vill börja trissa upp priserna i förväg.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
|
5 svar
1 169 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg