Fiskefilmer på youtube - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskefilmer på youtube

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

En bann på denna p12a vore verkligen på sin plats!

Kommentera

Ursprungligen postat av crazy calzone Visa inlägg
      Hej på dig,

Jag undrar lite hur du tänker när du annonserar ut att du skall lägga ut som i det här exemplet Gädda - the movie? Är det hela filmen du skall lägga ut och i så fall varför? Jag vill veta om du är en tänkande människa som har en tanke och anledning till varför du lägger ut filmerna. Jag skulle bli glad om du hade lust att svara med en liten motivering så kan vi höras av mer sedan när jag vet vilken nivå du är på i ditt resonemang eller om du bara försöker få lite nya vänner.

Med mycket vänliga hälsningar, Joel
      Jag vill helt enkelt bara vara sjysst mot folk som gillar fiskefilmer, anlednignen att jag inte laddar upp vanliga filmer är att då skulle alla vilja ha massor med mer filmer och det orkar jag inte med.
      eftersom alla bara verkar bli sura på mig när jag är sjysst mot dem kanske jag tar bort alla filmer snart, men folk får vara hur sura de vill

jag är fortfarande glad och det e jag som e viktig (i mitt liv iallafall)

Kommentera

Ursprungligen postat av Manhood Visa inlägg
        Ett tips är att du börjar använda hjärnan, börjar bli lite väl många idiotiska trådar och inlägg du lägger ut.

Skärpning!
        hur är jag idiotiskt om jag laddar upp pikelords I?
        mailade till och med Daniel Strand och frågade, han sa att det var OK men jag får inte ladda upp The Last Saga
        Senast ändrad av jämtlandgädda; 2010-01-30, 20:20.

Kommentera

Har man tillstånd från personen som innehar copyright så ser jag inget fel på det.
          Ser heller inte något allvarligt fel på att ladda upp filmer som har några år på nacken, där har det nog tjänats i princip så mycket pengar som det går att tjäna på filmen.

Att lägga upp Gädda - The movie däremot kommer nog att sticka i ögonen på Grindpalm och de andra som vill ha en del av kakan innan filmen blir gammal.

Kommentera

Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
            Har man tillstånd från personen som innehar copyright så ser jag inget fel på det.
            Ser heller inte något allvarligt fel på att ladda upp filmer som har några år på nacken, där har det nog tjänats i princip så mycket pengar som det går att tjäna på filmen.

Att lägga upp Gädda - The movie däremot kommer nog att sticka i ögonen på Grindpalm och de andra som vill ha en del av kakan innan filmen blir gammal.
            har tänkt på att skita i att ladda upp Gädda - The Movie
            den verkar för episkt bra, dock så var Big Blades Big Muskies inte lika bra som jag trodde långt ifrån värd 200spänn

Kommentera

Är du intresserad av att göra egen fiskefilm?

Kommentera

Anledningen till att jag frågade om du hade ett argument för att lägga upp i det här fallet Gädda - the movie var för att känna dig(jämtlandgädda) på pulsen och se om du var en intelligent människa med egen kapacitet till att faktiskt logiskt resonera och tänka ett steg frammåt i tiden. Det har du inte. Folk med en intelligens och tanke bakom det dom gör och säger respekterar jag.

Jag ställer några frågor som kanske kan hjälpa dig att resonera kring dina val:

Vill du att det skall fortsätta produceras oberoende fiskefilm?
                Vill du att all fiskefilm enbart skall gå ut på att sälja produkter eller göra reklam?
                Tycker du att det är bra att människor gör film på sina egenhändigt funna spots med risk för att andra hittar dit. Med andra ord riskerar sitt eget fiske?
                Vill du att fiskefilmen i Sverige skall utvecklas och bli bättre?

Vi blir inga miljonärer på den filmen vi gjort, tvärt om, vi går inte ens runt men, FUCK IT, allt handlar inte om pengar, man kan göra något för att man brinner för det också, för att man älskar sportfisket. MEN alla pengar vi får in går rätt in i nästa film, så att vi kan fortsätta och vi håller på just nu. Du har inte vårt tillstånd att lägga upp filmen!

Fortfarande med vänliga hälsningar Joel, catch and release prod.

Kommentera

hahahaha kan fan inte hålla mej längre...
                  -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

småbarn levererar alltid bra med forum drama

(popar lite mera popcorn)

Kommentera

Hej igen,

Sorry att jag la ner så mycket energi på detta, insåg precis att du var väldigt ung. På forum är det så lätt att tro att folk är något dom inte är. Slöseri med tid, måste sluta titta på sånt här.

Snygg bild i ditt album på dig i duschen med klubbad snipa förresten

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 178 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      291 visningar
                      2 gillar