Nytt fiskeprogram på TV4 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nytt fiskeprogram på TV4

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• umeafishing
    replied
    Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
    Produktplacering tycker jag i detta sammanhang inte känns som ett stort problem. Det viktiga är att "vanligt folk" och sportfiskare förhoppningsvis kommer att titta på programmet och lära sig något nytt och kommer att värna om våra vatten. Det handlar väl en hel del om opinionsbildning i just denna satsning. Politikerna gör ju inte mycket på denna punkt, enligt min mening.
    Det håller jag med om!

M

Lämna en kommentar:

• Gimlan
    replied
    Ska bli kul att få se ett program som ger lite information. Inte här fiskar vi och vi kommer kasta ett drag i vattnet. Hur vi gör det får ni själv lista ut !

Lämna en kommentar:

• GbgRobin
    replied
    Ursprungligen postat av VictorAdler Visa inlägg
    Har inte Broman hoppat av BoD? Tyckte jag läste det någonstans här på FS eller på hans hemsida. Om det är så behöver vi nog inte oroa oss för produktplacering...
    BoD är jag inte helt säker på, men Esox Lucius har Broman hoppat av ifrån.
    Urklipp från ett mail:
    "Jag, och de fem kompisar som jag grundade BROMANoDELL med för ett antal år sedan, lämnade företaget för nästan pricis ett år sedan. Tyvärr tog oerfarna men rika riskkapitalister över bolaget rätt fort när vi äntligen började växa och därför behövde mer pengar, och ganska snart slutade man att lyssna på oss som startade bolaget och varumärket, vilket till slut gjorde att vi lämnade verksamheten."

Verkar dock som att Beoutdoor (Berras) har köpt upp både E.L enligt Broman, och kanske BoD också.

Lämna en kommentar:

• VictorAdler
    replied
    Har inte Broman hoppat av BoD? Tyckte jag läste det någonstans här på FS eller på hans hemsida. Om det är så behöver vi nog inte oroa oss för produktplacering...

Lämna en kommentar:

• Sir Fish-a-lot
    replied
    Produktplacering tycker jag i detta sammanhang inte känns som ett stort problem. Det viktiga är att "vanligt folk" och sportfiskare förhoppningsvis kommer att titta på programmet och lära sig något nytt och kommer att värna om våra vatten. Det handlar väl en hel del om opinionsbildning i just denna satsning. Politikerna gör ju inte mycket på denna punkt, enligt min mening.

Lämna en kommentar:

• umeafishing
    replied
    Jag tror att det blir bra, har absolut inget mot Broman och tycker att han gjort bra grejor tidigare.

Det är produktplaceringen jag inte är nöjd med. Beten är väl en av de flesta sakerna som diskuteras i det här forumet så visst är det viktigt!!?? Man kan ju fronta några av Sveriges duktiga custombyggare.

M

Lämna en kommentar:

• grynning
    replied
    Tycker det låter intressant! Hoppas det blir ett bra program.

Lämna en kommentar:

• PojkenMedKepsen
    replied
    Ursprungligen postat av mvbatte Visa inlägg
    Jag vet inte om det är yippie, det finns ju andra beten än hans!! Det blir väldigt smalt och jag tycker att det blir mer reklam än fiske!!
    M
    Hm.. va?

Tycker Broman är den mest pedagogiska fiskeprogramledaren jag sett, både i Sverige och internationellt. Inte så mycket ''WOOOOOW, what an EXTREEEEEM FISH!! OH my GOOOD, a killersupermurderer godzillafish!!'' som i den utlänska, och inte så tafatt och konstigt som Willian i Jakt & Fiske.

Broman brukar dra lite hur dem tänker när dem fiskar, lite om olika årstider, fiskesätt, snabbt eller långsamt, djupt eller grunt osv osv. Vilka beten han använder skiter jag fullständigt i!

PS. Tror det bara är bra att Micke inte är med, han kan också bli lite så.. fisk efter fisk efter fisk, bara massa fighter utomlands varenda program. Självklart kul att se, men lite djup fåre va också!

Hoppa gemene man får upp ögonen för sportfiske nu!
    Senast ändrad av PojkenMedKepsen; 2010-10-22, 08:03.

Lämna en kommentar:

• umeafishing
    replied
    Ursprungligen postat av GbgRobin Visa inlägg
    Finns väl inget som säger att det kommer och handla om Broman/Esox-beten? Jag tycker Broman är en helskön person, ifrån gamla Fiskedragavsnitt man sett med han och Michael, så borde detta Ge fan i våra vatten-programmet ge ett gott intryck och förhoppningsvis ge svenska folket en uppsikt om vårat härliga sportfiske
    Har ingen uppfattning om Broman som person, min tankeställare är reklam!! Kollar man Fiskedragsavsnitten så är det väl en hel drös BoD beten oavsett vilken världsdel som de fiskar i? Det finns så jävla många beten men deras frontas rätt rejält!!
    M

Lämna en kommentar:

• GbgRobin
    replied
    Ursprungligen postat av mvbatte Visa inlägg
    Jag vet inte om det är yippie, det finns ju andra beten än hans!! Det blir väldigt smalt och jag tycker att det blir mer reklam än fiske!!
    M
    Finns väl inget som säger att det kommer och handla om Broman/Esox-beten? Jag tycker Broman är en helskön person, ifrån gamla Fiskedragavsnitt man sett med han och Michael, så borde detta Ge fan i våra vatten-programmet ge ett gott intryck och förhoppningsvis ge svenska folket en uppsikt om vårat härliga sportfiske

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
6 svar
1 213 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Piscantur stercore  
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:33
7 svar
1 207 visningar
4 gillar