Hej!
Vi är ett gäng på 4 personer som tänkte fiska regnbåge ihop och vill ha förslag på något trevligt ställe där man kan hyra stuga och fiska lite.
Vi har varit i Harasjömåla innan men det är lite långt för de av oss som bor i Stockholm. Finns det några bra ställen halvvägs, typ runt Jönköping?
Alla tips är välkomna, obs endast spinnfiske
Tack på förhand
/jocke
Vi är ett gäng på 4 personer som tänkte fiska regnbåge ihop och vill ha förslag på något trevligt ställe där man kan hyra stuga och fiska lite.
Vi har varit i Harasjömåla innan men det är lite långt för de av oss som bor i Stockholm. Finns det några bra ställen halvvägs, typ runt Jönköping?
Alla tips är välkomna, obs endast spinnfiske

Tack på förhand
/jocke



Kommentera