Bästa fiskecamperna/naturupplevelserna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa fiskecamperna/naturupplevelserna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Lallepåriktigt
    replied
    Camp Dragsö Sportfishing nere i Karlskrona är fint.
    Bra boende har jag hört samt båtar för uthyrning och även fiske guider om man vill ha en sån.

    Kika här:

    www.dragsosportfishing.se

    Har varit där massa gånger med barnen och badat och spelat minigolf (dom har en väldigt fin bana där) sen har
    jag fiskat mycket där. Trevligt ställe.

    Lämna en kommentar:


  • Raffioo
    replied
    Åkte husvagn längs Vildmarksvägen ifjol och hade några magiska vandringsdagar vid Jormvattnet och Blåsjön. Är sugen på att dra upp båten dit men fick intrycket av att fisket i sjöarna är sådär. Någon som har koll?

    Lämna en kommentar:


  • bbrolle
    replied
    Åkte Vildmarksvägen med mc juli 2020 och spanade lite . Man kan fiska lite överallt längs vägen , Kolla Jormvattnet och saxnäs , finns flera ställe längs vägen , bara att googla . Mycket forsar och vattenfall längs vägen och vandrings leder lite överallt .

    Lämna en kommentar:


  • BrainDisorder
    started a topic Bästa fiskecamperna/naturupplevelserna

    Bästa fiskecamperna/naturupplevelserna

    Hej på er!

    Nu kliar det i tarmen på att göra något nytt och även om det är korta dagar och lite sisådär med om det är öppet eller fruset vatten i vissa delar utav landet så vill jag ta emot tips på diverse fiskecamper runt om i landet (spelar ingen roll vart) där man har nära till sjön/sjöarna, där man har möjlighet att hyra båt samt där man kan få vandra i fin natur och ha möjlighet att vara utomhus mycket. Vilken typ av fiske spelar egentligen ingen roll heller men gäddfisket ligger ju åtminstone mig varmast om hjärtat så vore det säkert kul att göra något helt annat!

    Tack på förhand!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Jerrie, 2022-08-10, 19:43
8 svar
549 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Vallviksuffe  
Startad av Jonnte, 2022-08-15, 07:51
4 svar
471 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Moddifier  
Startad av alfons74, 2024-01-02, 20:48
0 svar
101 visningar
0 gillar
Senaste inlägg alfons74  
Arbetar...
X