Lygnern - 1:a november - fin höstdag, men fullkomligt skitfiske! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lygnern - 1:a november - fin höstdag, men fullkomligt skitfiske!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Lygnern - 1:a november - fin höstdag, men fullkomligt skitfiske!

    Lygnern är för mig en ny sjö. Nya sjöar förväntar jag mig absolut ingenting av, och det levererades precis som vanligt! Just: Ingenting!

    Åtta timmar spenderades med att sondera terrängen. Att upptäcka sjön, och samtidigt försöka med bästa mod fiska av sträckan under tiden. Inte ett napp - men vi lärde oss utan tvekan vart det grundar upp, och vart det stupar - och lite om bottenstrukturen. Intressant - tveklöst. Skön dag - tveklöst. Irriterande att åka hem fisklös...igen... - tveklöst!

    Nästa tur till Lygnern blir definitivt inte ett enda varv runt eländet i trollingfart.. Nejnej!
    Nästa gång blir det att fiska av ett område grundligt.

    Nåväl.. Fisklös är en vana, så att gå hem och känna att det var en helt okej dag och att det inte kan gå sämre - det är ganska okej ändå!

    Imorgon far TEAM Serigös till Mjörn och duschar (det ska regna kraftigt under hela förmiddagen), samtidigt som vi letar Gös "serigöst".. I med drivankaret och puttra långsamt, och blya ner vobblerna - det blir morgondagens (förhoppningsvis) vinnande koncept.

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Skruttapan, 2008-10-09, 21:59
171 svar
39 417 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Hepper2
av Hepper2
 
Startad av BERRA BOCK, 2022-03-09, 13:58
23 svar
5 536 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Old Firehand  
Startad av BERRA BOCK, 2022-12-30, 11:15
7 svar
944 visningar
0 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av Fiskefuralles, 2023-02-04, 18:19
1 svar
487 visningar
7 gillar
Senaste inlägg Flex
av Flex
 
Startad av RUSTY HOOK, 2023-03-31, 22:50
48 svar
3 289 visningar
2 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Arbetar...
X