Aldrig sett så många luftningar av stor fisk. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Aldrig sett så många luftningar av stor fisk.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Okoun
    replied
    Ursprungligen postat av Peter B Visa inlägg
    Är väldigt sparsam med o lägga upp foton , gjorde det förra året och då var det nån som " snodde " och gjorde till sina egna- kändes sådär.
    Får se om jag fångar nån fin innan stängning som jag kan lägga upp.
    Peter b
    Vilket tråkigt sätt av folk att bete sig. Förstår att det inte blir så lockande att lägga upp bilder då.

    Lämna en kommentar:


  • Peter B
    replied

    Lämna en kommentar:


  • Peter B
    replied
    Är väldigt sparsam med o lägga upp foton , gjorde det förra året och då var det nån som " snodde " och gjorde till sina egna- kändes sådär.
    Får se om jag fångar nån fin innan stängning som jag kan lägga upp.
    Peter b

    Lämna en kommentar:


  • Benjamin S
    replied
    Ursprungligen postat av BrainDisorder Visa inlägg
    Hej Peter.

    Jag har aldrig fiskat havsöring eller ens varit i närheten utav dina fisketrakter men jag vill bara säga att det är kul att du skriver dina inlägg och håller forumet levande samt att du då och då har god fiskelycka. Ett par bilder hade gjort sig fint i inläggen.

    Mvh
    Instämmmer till fullo!

    Lämna en kommentar:


  • BrainDisorder
    replied
    Hej Peter.

    Jag har aldrig fiskat havsöring eller ens varit i närheten utav dina fisketrakter men jag vill bara säga att det är kul att du skriver dina inlägg och håller forumet levande samt att du då och då har god fiskelycka. Ett par bilder hade gjort sig fint i inläggen.

    Mvh

    Lämna en kommentar:


  • Aldrig sett så många luftningar av stor fisk.

    Hemma och sliten efter 3dgr på sydkusten. Det blev fiskat från strax efter åtta på morgonen till 7 snåret på kvällen under tor o fre . Det var sommarvarmt och öringen var yster o hoppade som cirkusakrobater. Polarn o jag var övertygade om att vi aldrig sett så många stora öringar som gick till väders. Idag var det regn o dis och försvunnen fisk. Vi såg en större som var uppe o visade sig.
    Fick vi ngt då ? Jodå det blev 17-18 öringar ingen av de stora klev på. Bästa fisk en riktigt snygg blanking på 53-54 , en på 50 och sen ett par tre strax under mått.
    Vi körde dobb o fluga, träffade ett gäng danskar som körde stålbit och de hade samma erfarenhet som vi - de stora bara visade upp sig. Eventuellt en kompdag imon.
    Peter b

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
2 svar
420 visningar
3 gillar
Senaste inlägg HarpoonMan  
Arbetar...
X