Finns två bra ramper i stäket. Skicka ett PM så kan vi köra någon sväng ihop några båtar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gäddfiske på Mälaren
Collapse
X
-
-
Fiskade på Ekoln igår. Skönt väder och en bra vind satte fart på vattnet. Fiskade ganska grunt 1-2 m och fick 5 gäddor och tappade lika många. Tyvärr ingen större storlek. Det var verkligen sega vågor, åkte runt som ett äggskal i min Linder på hemfärden. Riktig vågsurfning.
Fick på BBQ Buster och Wolfcreek.
Kommentera
-
Det verkar vara rätt många som fiskar efter gädda på mälaren, vad tror ni om att försöka få till en tävling i oktober? Den 27 oktober är mitt förslag, jag vet att det krockar med Sigtuna, men vi som inte vill bonka gäddorna är kanske många nog för att kunna få till en tävling med C&R. Fem båtar känns nog som ett minium. Skicka ett PM eller svara här i tråden så kan jag ta på mig att fixa det praktiska.Skitfiske!
//Johan Wallin
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jaktmark Visa inläggDet verkar vara rätt många som fiskar efter gädda på mälaren, vad tror ni om att försöka få till en tävling i oktober? Den 27 oktober är mitt förslag, jag vet att det krockar med Sigtuna, men vi som inte vill bonka gäddorna är kanske många nog för att kunna få till en tävling med C&R. Fem båtar känns nog som ett minium. Skicka ett PM eller svara här i tråden så kan jag ta på mig att fixa det praktiska.
jag som bara har tillgång till en simpel båt som man inte kan åka så långt med vart hade denna tävlig tänkts äga rum? för de skulle va kul vill inte heller bonka i onödan.
[FONT="Impact"]Team Intense Energy[/FONT]
Kommentera
-
Låter som en kanon grej! Jag är på, har båt. Blir jag och en kompis i den, så det finns utan problem plats för en till. Bara att höra av sig. Antingen skriva här eller skicka pm.Ursprungligen postat av jaktmark Visa inläggDet verkar vara rätt många som fiskar efter gädda på mälaren, vad tror ni om att försöka få till en tävling i oktober? Den 27 oktober är mitt förslag, jag vet att det krockar med Sigtuna, men vi som inte vill bonka gäddorna är kanske många nog för att kunna få till en tävling med C&R. Fem båtar känns nog som ett minium. Skicka ett PM eller svara här i tråden så kan jag ta på mig att fixa det praktiska.
Mvh
Kommentera
-
Den krockar oxå med Fehmi Varlis minne Den 27 Okt.Ursprungligen postat av jaktmark Visa inläggDet verkar vara rätt många som fiskar efter gädda på mälaren, vad tror ni om att försöka få till en tävling i oktober? Den 27 oktober är mitt förslag, jag vet att det krockar med Sigtuna, men vi som inte vill bonka gäddorna är kanske många nog för att kunna få till en tävling med C&R. Fem båtar känns nog som ett minium. Skicka ett PM eller svara här i tråden så kan jag ta på mig att fixa det praktiska.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-06-01, 00:51
|
1 svar
262 visningar