5 st BFT Extreme Ice ismeteset tävlas ut - Motivera varför just du skall vinna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

5 st BFT Extreme Ice ismeteset tävlas ut - Motivera varför just du skall vinna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • 5 st BFT Extreme Ice ismeteset tävlas ut - Motivera varför just du skall vinna



    Nu kan fem personer vinna ett riktigt fint ismeteset från CWC. Det enda du behöver göra är att skriva en bra motivering till varför just du skall vinna ett av ismeteseten.

    Alla forummedlemmar på Fiskesnack.com är med i tävlingsjuryn. Du röstar fram vinnarna genom att klicka "Gilla" på de motiveringar du gillar bäst och därmed förtjänar att vinna ett ismeteset.


    TÄVLINGSPERIOD
    • Tävlingen börjar direkt och avslutas söndagen den 20/12 2015 kl 23:59:59.


    REGLER
    • Anmäl ditt tävlingsbidrag genom att posta din motivering som ett inlägg i denna forumtråd.
    • Max ett tävlingsbidrag per person/forummedlem.
    • Röstfiske via exempelvis sociala medier är tillåtet.


    POÄNGRÄKNING
    • Tävlingen avgörs genom att räkna antalet "Gilla" för respektive motivering. De 5 tävlingsbidrag med flest "Gilla" vinner ett varsitt ismeteset. Endast de "Gilla" som är gjorda under tävlingsperioden räknas.
    • Om flera personer har lika många "Gilla" när tävlingen summeras kommer vinnarna att utses via en intern jury.


    PRISINFO
    • Ismeteseten består av ett ismetespö (BFT Extreme Ice 4,5 fot) samt en rulle (BFT Hornet 4000)
    • OBS! Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Bergman; 2015-12-13, 13:41.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

    Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

  • #2
    Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
    [*] Röstfiske via exempelvis sociala medier är tillåtet.[/LIST][/LIST]
    Gött att (röst)fiske är tillåtet!!!

    Nu till saken!

    [FONT=Arial Black]Jag har köpt trim till mina ambassadeurer för alla mina fiskepengar! [/FONT]
    Senast ändrad av joens; 2015-12-15, 15:17.
    Ingen fisk är chans för fisk.
    https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

    Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
    https://www.youtube.com/user/jurgenjons

    Kommentera


    • #3
      Jag har länge funderat på att skaffa ismetesgrejer för att testa ismete och har i år bestämmt att göra detta bara isarna lägger sig. Skulle jag vinna detta set blir det ett spö och rulle mindre att inhandla.

      Hoppas nu på lite tur och mycket minusgrader så isarna lägger sig

      Kommentera


      • #4
        Det skulle vara kul att is fiska lite med mina tvilling grabbar Andreas & Alexander vi älskar att fiska men har ej is fiskat ännu.ps vi får hoppas att det blir isar här i Norrtälje snart [emoji476][emoji106][emoji41]

        Kommentera


        • #5
          Tänkte ge det i julklapp till min 8-årige son. Han har ännu inte varit ute på någon is och fiskat. Han bara måste uppleva detta.

          Kommentera


          • #6
            Hej! Min man älskar fiske och då är det gäddfiske som gäller. Jag gillar även själv fiske, fastän vi kanske inte är på samma nivå. Nu då vinters nalkas och isarna lägger sig så är det då dags för vinterfisket.
            Jag har pimpelspön men inget riktigt spö för att fånga de stora gäddorna (tänk om jag skulle lyckas klå mannens pb på gädda)! Så jag skulle bli överlycklig om jag vann detta spö set

            Kommentera


            • #7
              Jag älskar att fiska, har alltid gjort och kommer alltid att göra... dock är det spinnfiske som jag älskar och då främst efter gädda... gångerna på isen för att pimpla är det orimligt långt emellan... nu denna hösten har jag dock kikat på ismetegrejer, helt enkelt eftersom det är så att jag bor i luleå...
              = i princip hela året är bara is snö å kyla (vägs dock upp under slutet av våren/den korta sommaren/början av hösten) vilket gör att jag nu till och med börjat snegla mot vinterfiske för att stilla abstinensen...
              Speciellt denna hösten har varit sådan att jag kollat mycket på ismetegrejer då höstfisket (främst av ekonomiska skäl) blev lite "sådär" minst sagt (läs knappt inget fiske, jobbigt å fiska utan bil insåg jag i år, båt har jag aldrig haft så den klarar jag mig utan ännu )...

              Detta har resulterat i större abstinens än på länge och såhär i mörkret är det långt tills öppet vatten nalkas nästa gång... fattig student som man är så har det inte blivit nåt köp ännu dock, insett att jag måste ha råd å köpa ett par sopiga begagnade skidor också och isborr om det ska bli nåt av vinterfisket (då jag av återigen ekonomiska skäl inte äger varken skoter eller bil) och börjar sakta inse att för att fiska under vintern så börjar det plötsligt kännas för dyrt att motivera ett spö-inköp också helt enkelt eftersom jag ju vet att det funkar att isfiska med en träbit och lina liksom, och har gjort så även de få gånger jag är ut under vintrarna, men, det är ju också lite det som gör att jag kanske tycker att isfisket inte heller är särskilt skoj...mycket trevligare om man i alla fall får hålla ett spö och rulle, då kan man ju råka somna till och drömma sig bort till en varm sommardag vid älven

              så, alla bidrag vore nice för min del! vem vet, vinner man detta så kanske man lyckas dra stora gäddor även vintertid så sommaren (iaf mentalt) kommer snabbare även här uppe!
              Senast ändrad av Gädd-jos; 2015-12-13, 15:28.
              https://www.facebook.com/OKspinners/

              Kommentera


              • #8
                för att jag nu inom några dagar flyttar till radhus som måste totalrustas som dessutom ligger 100m från en sjö... så då måste alla pengar i vinter läggas på radhus istället för fiske

                Kommentera


                • #9
                  Ska vara ärlig, och inte dra till med någon moralkaka!
                  Jag skulle ha råd att köpa prylar för ändamålet. Men övertygelsen om att isfiske är helt överlägset saknas! MEN (!) Skulle vara kul att testa på isfiske för första gången. Mina goda vänner har försökt få med mig ett par år nu, men jag har envist sagt att det inte är något för mig. Men nu har jag ju ett guldläge här! Så jag kan lägga ner ännu mer stålar på massa onödiga alldeles för dyra och tunga gummibeten.

                  Kommentera


                  • #10
                    Lätt svarat.

                    Sambon tycker att jag lägger för mycket pengar på fisket och allt därtill.

                    Därför ska jag hänga spö inne på väggen hela sommarsäsongen och kunna peka på och säga att några saker minsann inte kostat en krona

                    Vintertid ska det leverera gädda efter gädda såklart.
                    Alumacraft så klart!

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BrainDisorder, 2022-01-10, 20:48
                    109 svar
                    6 173 visningar
                    4 gillar
                    Senaste inlägg Fiskefuralles  
                    Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:42
                    38 svar
                    2 971 visningar
                    5 gillar
                    Senaste inlägg Najad
                    av Najad
                     
                    Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:45
                    46 svar
                    2 966 visningar
                    5 gillar
                    Senaste inlägg TiSo
                    av TiSo
                     
                    Startad av Henke E, 2023-03-31, 13:14
                    3 svar
                    325 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Henke E
                    av Henke E
                     
                    Startad av mrfisker, 2023-09-06, 11:42
                    0 svar
                    104 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg mrfisker  
                    Arbetar...
                    X