Ny samlingssite för fisketävlingar... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny samlingssite för fisketävlingar...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Sjukt bra och perfekt sida!
    Handelsplats för handgjordabeten www.nordicbaits.se

    Kommentera


    • #12
      Liten statusrapport.
      69 000 besök sedan sidan startade. Vi har hittills kört två tävlingar med systemet och om några veckor kör vi årets sista tävling.

      Första testet var Blekinge 24 h Pike Challenge med 27 startande team. Fisket var helt enkelt lysande och under det dygnet fick vi in 343 resultatrapporter. 5 team hade lite problem men då vi hade en "bakväg" som dessa kunde använda så löste det hela sig ändå. Väldigt många förutom de tävlande var hela tiden inne och tittade på resultaten allt eftersom. Det problem som några team hade kunde vi dessutom lösa ganska enkelt efter tävlingen. 30 min efter målgång hade vi vår prisutdelning. Kolla in inläggen från https://www.facebook.com/pg/bpc24h så ser ni ungefär hur det såg ut under tävlingsdygnet

      Andra testet var en individuell tävling, Blekinge Gäddfestival med ca 370 deltagare, Där fanns jag bara med som stöd vid behov. Men allt fungerade kanon och arrangören uttryckte sig väldigt positivt över både deltagaradministrationen och resultathanteringen. Kolla gärna in deras facebook sida oxå. De var duktiga på att publicera poseringsbilder.

      Nu kör vi årets sista tävling med siten. Motormarine open i Karlskrona. 30 team igen. Återigen så är jag bara på plats ifall det skulle bli strul, Tävlar förstås oxå.

      Efter 1:a december kommer jag att påbörja en lite större genomgång av siten. Tanken är att det ska vara klart innan 1 februari.

      Vi har en tävling klar för våren som vi kör siten på (Vaxholm Pike Open) och jag letar efter två tävlingar till under våren som kan vara intresserade av att köra systemet. Hör av er om ni som tävlingsarrangör vill testa siten.

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av BrainDisorder, 2022-01-10, 20:48
      109 svar
      6 180 visningar
      4 gillar
      Senaste inlägg Fiskefuralles  
      Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:42
      38 svar
      3 009 visningar
      5 gillar
      Senaste inlägg Najad
      av Najad
       
      Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:45
      48 svar
      3 095 visningar
      5 gillar
      Senaste inlägg TiSo
      av TiSo
       
      Startad av mrfisker, 2023-09-06, 11:42
      0 svar
      107 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg mrfisker  
      Startad av hnkm, 2024-01-13, 08:15
      10 svar
      726 visningar
      5 gillar
      Senaste inlägg BrainDisorder  
      Arbetar...
      X