Gäddfemman för fiskesnack's medlemmar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfemman för fiskesnack's medlemmar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #61
    Fisket går sååå segt!!! Fast det är ju dryga fyra månader kvar av "tävlingen" så mycket kan nog hända än... Jag får väl börja fiska abborre istället... då brukar jag bara få upp slemflöjtar...

    Kommentera


    • #62
      Det är under borre fisket jag har fått upp mina snipor.

      Kommentera


      • #63
        Ursprungligen postat av profilen Visa inlägg
        Nu ska problemet med totallängden förhoppningsvis vara löst! Bara hojta till om ni ser något andra problem eller förbättringsmöjligheter. Korrigerade även statistiken så att den endast visar data för de personer som faktiskt fångat något . Blir lite mer lättläst. En större ändring / utbyggnad av statistiken ligger i pipelinen.
        Tja! Grym app i övrigt men en sak jag lade märke till på en gång var att när man ska registrera en ny fisk och man väljer i vilken "logg" den skall hamna i, dvs antingen min egna eller som i det här fallet FS Gäddfemman så väljer den automatiskt tillbaka till min egna logg efter att jag fyllt i allting och sedan laddar upp bilden på fisken.
        Det är alltså efter bilden har lagts till som den återgår, vilket resulterade i att jag lade upp fångsterna i min egna logg igår och där såg jag heller ingen möjlighet att flytta över dom till Gäddfemman-tävlingen, så jag fick ta bort och göra om.
        Detta är ju bara petitesser egentligen eftersom man kan ladda upp bilden först och sedan fylla i allt, men eftersom det går i den ordningen uppifrån och ned så med art > vilken logg > vikt > längd > bete osv så vore det smidigt tycker jag!

        Fick registrera mina tre första fiskar igår iallafall, vad sägs om en best på 42 cm liksom?!
        På't igen bara!
        2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2019
        2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2020
        2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2021
        8:e plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2022
        2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023

        Kommentera


        • #64
          Hej! Det ska vara smidigt att registrera och det är superviktigt. Man vill inte stå och trassla när med telefonen för mkt på sjön tycker jag. Vilken telefon har du? Har testat lite på iOS (IPhone) och där fungerar det för mig iaf. Tanken är att appen ska komma ihåg senast valda art och tävling. Har du uppdaterat till senaste versionen av appen?

          Kommentera


          • #65
            Ursprungligen postat av profilen Visa inlägg
            Hej! Det ska vara smidigt att registrera och det är superviktigt. Man vill inte stå och trassla när med telefonen för mkt på sjön tycker jag. Vilken telefon har du? Har testat lite på iOS (IPhone) och där fungerar det för mig iaf. Tanken är att appen ska komma ihåg senast valda art och tävling. Har du uppdaterat till senaste versionen av appen?
            Jag har Iphone och enligt app-store så är den uppdaterad.
            När jag fångade och la in dagens monsterfisk så hade den förinställt FS Gäddfemman som logg men när jag laddade upp bilden så återgick den igen till min logg, dvs den ändrar sig. Strunt samma, nu är jag iallafall medveten om det så och jag återkommer om det skulle börja funka.
            2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2019
            2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2020
            2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2021
            8:e plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2022
            2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023

            Kommentera


            • #66
              Satans regnväder, sitter här helt dyngsur och fått ta skydd under en ek.

              Kommentera


              • #67
                Ursprungligen postat av Spow Visa inlägg
                Satans regnväder, sitter här helt dyngsur och fått ta skydd under en ek.
                Så här års behöver man ha regnkläder eller en liten lättpress med sig för skurarna kommer snabbt och från ingenstans ibland.

                Kommentera


                • #68
                  Kul initiativ! Jag har gått med nu också, vi får väl se om jag ens lyckas lura upp fem gäddor till totalt innan året är slut!

                  Kommentera


                  • #69
                    Ursprungligen postat av Sdw Visa inlägg
                    Kul initiativ! Jag har gått med nu också, vi får väl se om jag ens lyckas lura upp fem gäddor till totalt innan året är slut!
                    Gå med i Abbortefemman oxå
                    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                    Flugfiske är en Livs-stil
                    2016 har jag blivit Multifrälst

                    Kommentera


                    • #70
                      Jag ser att det kommit upp fiskar utan mätreferens... vad säger den globala dommarjuryn om det?

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BrainDisorder, 2022-01-10, 20:48
                      109 svar
                      6 180 visningar
                      4 gillar
                      Senaste inlägg Fiskefuralles  
                      Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:42
                      38 svar
                      3 010 visningar
                      5 gillar
                      Senaste inlägg Najad
                      av Najad
                       
                      Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:45
                      48 svar
                      3 095 visningar
                      5 gillar
                      Senaste inlägg TiSo
                      av TiSo
                       
                      Startad av mrfisker, 2023-09-06, 11:42
                      0 svar
                      107 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av hnkm, 2024-01-13, 08:15
                      10 svar
                      726 visningar
                      5 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Arbetar...
                      X