Fiskesnacks Gäddfemma 2021 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnacks Gäddfemma 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Gäddfisk
    replied
    Vilken rivstart på 2021! Själv ska jag ut en sväng i morgon. Bara att hoppas att man kan undvika is i spöringarna och att varken jag själv eller fisken förfryser.

    Lämna en kommentar:


  • BrainDisorder
    replied
    Vilken gädda Samuel! Grattis, bland de längsta i tävlingen övh?

    Ser ju att att vara kallt ett tag nu framöver, kan nog hitta något rinnande vatten som är öppet fortfarande men frågan är hur hett det är. Vet inte hur länge man lär vänta på säker is om det ligger runt 2-3 minus varje dag, ska man ut själv vill man vara på den säkra sidan. Har några vikar jag spänt väntar på att få beträda och ser även fram emot att få pimpla abborre!

    Fick en fräsig smart väderstation i julklapp av sambon så nu ska jag plugga barometer-tryck och förhoppningsvis ett mer precist kommande väderlek, ser ut som att det ska vara minus hela veckan ut.

    Lämna en kommentar:


  • DJ Mqt
    replied
    Första passet med nyrenoverad Amba 5000C blev en fortsättning på förra årets slut - ett bompass. Fingrarna klarade dock minusgraderna bättre än spöringar/lina så vintern får gärna komma på rikt!

    Lämna en kommentar:


  • Gard
    replied
    Första och enda hugget på 4h, trodde jag satt fast i botten först innan jag kände några rörelser. Trevlig överraskning att den första fisken för året troligtvis blir den största för året för min del (115cm).
    Senast ändrad av Gard; 2021-01-03, 20:03.

    Lämna en kommentar:


  • Matte77
    replied
    Årets första gädda i tävlingen 115cm. Bara att gratulera Samuel, Snyggt jobbat!

    Lämna en kommentar:


  • BrainDisorder
    replied
    Årets första fiskepass - Check!
    Årets första bompass - Check!

    18.00 - 21.00 är inte någon jättehet tid att fiska på kände jag. Kallt blev det också tillslut.

    Lämna en kommentar:


  • profilen
    replied
    Kul! I år ska jag försöka hinna med lite mer fiske!

    Lämna en kommentar:


  • Reekie
    replied
    Haha du har en poäng där...

    Lämna en kommentar:


  • Matte77
    replied
    Reekie, klart vi vill ha grova tunga gäddor:-) klart du ska anmäla dig ändå... även om du inte hinner fiska nu så kan du ju se alla våra fina gäddor som substitut.

    Lämna en kommentar:


  • Reekie
    replied
    Kul att vi drar igång igen nu, men väntar med att anmäla mig då det kommer finnas väldigt lite tid för fiske ett tag framöver.

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av BrainDisorder, 2022-01-10, 20:48
109 svar
6 181 visningar
4 gillar
Senaste inlägg Fiskefuralles  
Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:42
38 svar
3 010 visningar
5 gillar
Senaste inlägg Najad
av Najad
 
Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:45
48 svar
3 098 visningar
5 gillar
Senaste inlägg TiSo
av TiSo
 
Startad av mrfisker, 2023-09-06, 11:42
0 svar
107 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mrfisker  
Startad av hnkm, 2024-01-13, 08:15
12 svar
831 visningar
5 gillar
Senaste inlägg Najad
av Najad
 
Arbetar...
X