Fiskesnacks Abborrefemma 2022 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnacks Abborrefemma 2022

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
    Vilket drama, tur det gick bra, fiskegrejer kan ersättas - kolla om din försäkring täcker upp. Antar att kajakfiske är sjukt beroendeframkallande, själv är jag för lat för att ens prova. Kan takbåt vara ett alternativ kanske?
    Det där med försäkring har jag inte ens tänkt på, kommer att kontakta mitt bolag omgående i morgon - tack för tipset!

Uppdatering: Efter supersnabb hantering fick jag nyss ett meddelande från mitt försäkringsbolag att de betalar ut en viss ersättning för mobilen och fiskegrejjerna. Stort tack för tipset holden
    Senast ändrad av TiSo; 2022-09-24, 21:45.

Kommentera

E man medlem i sportfiskarna är man väl försäkrad därigenom med?

Kommentera

TiSo Fy fan de kunde gått riktigt illa, skönt att det bara va materiella ting du blev av med!

Tänkte bara tipsa om en grej som jag Alltid använder efter jag provade att snurra med min kajak (förutom som du nämnde flytväst och Torrdräkt) , vattentät ”mobil påse”. Köpte min på Karlskrona Båt och Fiske för några år sen. Är som en drybag dvs man viker kanten tre gånger sen kardborreband.
        Är även genomskinlig på ena sidan så man slipper ta upp den när man vill kolla nått på telefonen.

mvh Zagrag

Kommentera

Ursprungligen postat av Zagrag Visa inlägg
          TiSo Fy fan de kunde gått riktigt illa, skönt att det bara va materiella ting du blev av med!

Tänkte bara tipsa om en grej som jag Alltid använder efter jag provade att snurra med min kajak (förutom som du nämnde flytväst och Torrdräkt) , vattentät ”mobil påse”. Köpte min på Karlskrona Båt och Fiske för några år sen. Är som en drybag dvs man viker kanten tre gånger sen kardborreband.
          Är även genomskinlig på ena sidan så man slipper ta upp den när man vill kolla nått på telefonen.

mvh Zagrag
          Hade en mobilpåse i början, men tröttnade på att behöva ta ut telefonen varje gång jag ville använda den för att ringa eller fota. Så istället köpte jag ett billigt "vattentätt" skal som gav tillgång till alla funktioner med skalet på.

Men som så ofta får man vad man betalar för, skalet funkade ända tills detta med vattentätheten testades i skarpt läge...jag har nu beställt ett litet dyrare vattentätt skal som jag hoppas är bättre.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Spow, 2021-01-01, 11:49
          98 svar
          4 977 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg ravi
          av ravi